Wednesday, November 16, 2011

Cupcakesi od mrkve i uzbudljive novosti / Carrot cupcakes

Please scroll down for English


Prije mjesec dana prvi put sam probala kolač od mrkve sa kremom od krem sira i stvarno se zaljubila. Od tada do danas napravila sam istu stvar samo s bundevom, u obliku kolača i muffina, a sada je i kolač od mrkve dobio formu cupcakesa. Tu su još i neke novosti :)
Najprije o cupcakesima:
Recept je prilagođen sa stranice Marthe Stewart, a tvorac je njezin prijatelj John Baricelli koji posjeduje svoju slastičarnu, zapravo čitavu tvrtku i mašineriju i radi jako ukusne kolače. Ja sam recept malo promijenila i mogu reći da sam dobila savršen omjer sastojaka. Nevjerojatno koliko jedna žličica narančine korice u kremi čini razliku. Stvorena je za ovakve kreme i kolače od mrkve i bundeve. Cupcakesi nisu preslatki, niti su nedovoljno slatki, biskvit je divan prozračan, a krema od krem sira lijepe konzistencije tako da ju možete nanijeti i slastičarskim špricom, a ona će držati svoj oblik. Znalo mi se događati da ovakva krema bude malo rjeđa, što na kraju krajeva nije problem jer se ionako uglavnom samo premaže po vrhu cupcakesa. Za ovu kremu koristite isključivo krem sir-ja koristim sirni namaz, to je u principu ista stvar. Nemojte koristiti mliječni namaz niti svježi sir niti masniji svježi sir s dodatkom kiselog vrhnja, ako želite čvršću kremu koju ćete nanijeti slastičarskim špricom. Ukoliko vam je svejedno, možete koristiti mliječni namaz, u tom slučaju lijepo namažite špatulicom kremu po vrhu cupcakesa i to je to.

 

Biskvit:
  • 200 g glatkog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 1/2 žličice soli
  • 1/2 žličice cimeta
  • 1/4 žličice đumbira
  • prstohvat muškatnog oraščića
  • 170 g maslaca
  • 200 g smeđeg šećera
  • 1 jaje
  • 3 žlice mlijeka
  • 1/2 žličice arome vanilije
  • 4 mrkve srednje veličine 
Krema:
  • 200 g krem sira
  • 100 g šećera u prahu
  • 1 žlica arome vanilije
  • 1 žličica naribane narančine korice
1. Pećnicu ugrijte na 190C. U kalupe za muffine poslažite papirnate košarice za muffine.
2. Pjenjačom izmješajte brašno, prašak za pecivo, sodu, sol i začine. 


U drugoj zdjeli pjenjačom umutite jaje, smeđi šećer, otopljeni maslac, mlijeko i vaniliju. Umiješajte naribane mrkve pa mješavinu suhih sastojaka. Sve izmješajte pjenjačom tek toliko da se promiješa. Nemojte previše miješati.
3. Pecite 25 min. Izvadite da se potpuno ohlade.
4. Krem sir izmiksajte električnim mikserom s vanilijom. Postepeno umiksajte prosijani šećer u prahu i na kraju dodajte narančinu koricu. Premažite kremu po cupcakesima, slastičarskim špricom, ili ju jednostavno namažite po vrhu.

                                              
A sada o novostima:
Ranije sam u jednom od postova dala naslutiti novosti. Radi se o snimanju video recepata za stranicu kuhari.com. Vrlo simpatična stranica; najbolje od svega je što napokon postoji stranica u našoj zemlji sa video receptima, na kojoj recepte snimaju i izrađuju upravo ljudi koji su ih zapravo napravili i onda pojeli. Sve je stvarno i sve je skuhano/ispečeno pa pojedeno :) Ovu stranicu vode dva mlada i iznimno simpatična entuzijasta: Marko i Robin. Na ovom linku pogledajte kako to sve funckionira.
U njihovom društvu se osjećate opušteno i konstantno se smijete :) Nema ljepšeg nego kuhati u takvoj atmosferi i ugodnom ambijentu. Kad sam dobila priliku snimiti nekoliko recepata, rekla sam sama sebi da je to to. Imala sam veliku tremu koja se na kraju pokazala suvišnom. S obzirom da mi je ovo prvi put ispred kamere, poprilično sam zadovoljna. Sebi ću uvijek naći zamjerke, ali sretna sam što nisam ništa razbila niti prosipala :) Zaista je užitak doći u tako lijep studio i kuhinju. Tko to ne bi volio? Dođete u prekrasnu kuhinju opremljenu svime i svačime i kuhate, kuhate, pečete, mijesite. Kuhinja kakvu si mogu poželjeti. Sa pregršt začina, zanimljivih namirnica, tu je i frižider pun koječega-ništa se ne baca. Sve što skuhamo, to se i pojede. Ako ne isti, onda idući dan. Dečki uvijek imaju ručak, doručak i večeru (s obizrom da u studiu provedu po cijeli dan) i do sada su probali najbolje i najmaštovitije recepte. I tako svaki dan. Možda im zavidite na poslu :) A i na liniji, Ne znam kako već nemaju 100 kila :)
Ja još samo mogu dodati da mi je čast što sam dobila ovu priliku, znajući da su tamo snimane emisije za neke naše tv kuće i proizvođače, kao i da tamo snimaju profesionalni kuhari od kojih su neki moji favoriti, kao Mate Janković (kojeg sam čak nakratko upoznala), Branko Ognjenović, Žakline Troskot (vlasnice slastičarne Amélie ), Erika Tomljenović (vlasnica tortasticno.com) itd. Usput sam nešto i naučila, npr. koja je razlika između sotiranja i pirjanja :)
Za sada sam snimila 4 recepta, a jedan od njih pogledajte na ovom linku stranice kuhari.com. Radi se o brzim kiflicama sa sirom i neki od vas su možda upoznati s ovim receptom, objavila sam ga svojevremeno na blogu. To su jedne od meni najdražih kiflica, toliko puta isprobane i iznova zavoljene. Zato što su brze, ukusne, mekane i jednostavne!

  
                                                                   Carrot cupcakes

This recipe is adapted from marthastewart.com and it's actually John Baricelli's recipe, but I altered some measures according to my taste.  In the past month, I have tried and tested various recipes for carrot cake, pumpkin cake and pumpkin cupcakes. These carrot cupcakes are definitely the best of them all. The recipe is a keeper.


Cupcake batter:
  •  200 g all purpose flour
  • 1 tsp baking powder
  • 1/2 tsp baking soda
  • 1/2 tsp salt
  • 1/2 tsp cinnamon
  • 1/4 tsp ginger
  • pinch of nutmeg
  • 170 g butter
  • 200 g brown sugar
  • 1 egg
  • 3 tbsp milk
  • 1/2 tsp vanilla extract
  • 4 medium sized carrots
Cream cheese and orange frosting:
  • 200 g cream cheese
  • 100 g powdered sugar
  • 1 tbsp vanilla extract
  • 1 tsp orange zest
1. Preheat oven to 374F.
2. Whisk flour with baking powder, soda, salt and spices. Set aside.
3. Melt butter. Whisk egg with sugar, add melted butter, milk and vanilla. Wash, peel and grate carrots, add them to this mixture. In the end, add dry ingredients and whisk to combine. Don't overbeat the mixture, as it would result in denser and heavier cupcakes. 
4. Divide the batter between muffin pans in which you put muffin paper cups. Bake for 25 minutes. Let cool completely.
5. For the frosting, beat cream cheese with vanilla. Use electric mixer. Gradually add sifted powdered sugar, mix well to combine. Add orange zest. Put the frosting on top of every cupcakes; you can also pipe it.
You can sprinkle these with some more cinnamon or decorate with walnuts.

34 comments:

  1. Odlično Tamara,samo naprijed. Već sam vidjela tu stranicu, idem sada pogledati video. Cupcake-si prekrasni!

    ReplyDelete
  2. Tamara, pogledala video o kiflicama - SUPER - i kiflice i Ti. Sto se tice samog priloga, veli moj muz da moras malo vise gledati u kameru :-) - budu ti se vise vidle te tvoje prekrasne oci.
    Kad ce druge epizode?

    ReplyDelete
  3. Kao što sam na FB-u već komentirala: Presimpatična si!♥ Stranicu već neko vrijeme pratim, ima super recepata. Bravo, i samo naprijed!
    Cupcakesi su divni, dodatak narančine korice u kremi mi je odlična ideja!

    ReplyDelete
  4. Hvala!
    @Maya: slažem se za gledanje u kameru :)
    Ostali videi će uskoro ;)

    ReplyDelete
  5. Prvo, čestitam! Vidjela sam video i super je. Super si ti, tako simpatična :).

    I ovi cupcakes izgledajo divno! Moramo probati :)
    Pozdrav,
    C&T

    ReplyDelete
  6. Obradovala sam se ovim novostima i od srca ti čestitam:) Bravo! Dodala bih da se u tvojim rečima oseti iskričavost i radost u ovom poduhvatu, upravo si je prenela na mene:))
    Kolač od šargarepice rado bih probala, deluje jako ukusno. Sad odoh da pogledam ove linkove:) Pozdrav i ugodan vikend ti želim...

    ReplyDelete
  7. Video je super,ti si spontana i CESTITAM!!!

    ReplyDelete
  8. Preslatka si i jedva čekam vidjeti neki novi video recept.
    Sviđaju mi se cupcakesi i mislim da bi mi oni bili divan uvodu u mrkvaste kolače.

    ReplyDelete
  9. Bravo Tamara! Cestitam ti od srca! Pa ti si postala yaista uspjesna... :)
    Pravile smo slicne cupcakes-e jos davno i odlicni su bili!!! :)

    ReplyDelete
  10. Čestitam! Odlično si se snašla ispred kamera, bravo! Mlada, moderna i sposobna - samo tako nastavi.

    ReplyDelete
  11. Super, super, video odlican, ti rodjena za kameru, a cupcakesi fenomenalni:)

    ReplyDelete
  12. Odlicno..zadovoljstvo ej bilo gledati te na vlogu:) I cupcakes su ti fantasticni:))

    ReplyDelete
  13. Bravo Tamara za video objavljivanje recepata. Pogledala sma ovaj za kiflice i čestitam ti ! Super si ovo odradila, jako si simpatična, prirodna, lijepa mlada djevojka,...., uživaj još dugo u ovome što radiš. Kiflice su super ali ovi mrkvasti cupcakesi me osvajaju. Volim sve kolače sa mrkvom, a ovi su tako fino začinjeni i jako lijepo izgledaju.

    ReplyDelete
  14. Bravo Tamara ! Čestitam ti, uživaj ;)

    ReplyDelete
  15. cupcakese od mrkve sam i ja radila, već valjda bezbroj puta. ova krema od krem sira im daje još posebnu dimenziju. ja sam u kremu do sada dodavala koricu limuna i malo đumbira, ali morat ću probati i s koricom naranče. super zvuči! što se vide tiče, bravo! već sam ti rekla da bih ja sigurno porušila sve oko sebe od uzbuđenja i treme, tako da se nemoj ništa brinuti. izvrsna si!

    ReplyDelete
  16. Odlični cupcakesi :) Nisam isprobala kombinaciju mrkve i sira, sigurna sam da je odlična i osvježavajuća :)
    Bravo za video, već sam ti sve napisala na FB :)

    ReplyDelete
  17. Draga Tamara, sve čestitke, baš se radujem, bravo! Kolačići s mrkvom prekrasni.

    ReplyDelete
  18. Čestitača i pohvalila te već jesam što se tiče videa, preslatka si! A cupcakesi su fantastični, posebno mi se sviđa krema! :)

    ReplyDelete
  19. Volim 'carrotcakes'. Ovako simpaticno upakovani u manje verzije su neodoljivi.
    Cestitke za dobre novosti!

    ReplyDelete
  20. Bravo za video, izleda sasvim ok.

    Cupcakesi su mi jako zanimljivi, verujem da su fantastičnog ukusa.

    ReplyDelete
  21. Čestitikice ovu emisiju već odavno pratim na Kanalu RI u večernjim satima.A cupcakesi baš zanimljivi.

    ReplyDelete
  22. Divni cupcakesi,a ovaj video potpuno me oduševio,odlična si:)

    ReplyDelete
  23. Dragi moji, hvala vam na nesebičnoj podršci i lijepim riječima, mnogo mi to znači!
    Dilajla, nisam znala da ide emisija na tv-u, super
    ovo mi je definitivno najdraži carrot cake :) i biskvit, i krema :)

    ReplyDelete
  24. baš si preslatka, dobro izgledaš pred kamerom, ja bi se sva ukupila :P
    cupcakesi su odlični tim više što sam i ja nedugo otkrila kolače s mrkvom i prezadovoljna sam

    ReplyDelete
  25. Congratulations Tamara, I looked at the site and the recipes look great! And your cupcakes are just beautiful :)

    ReplyDelete
  26. Svaka čast ,draga Tamara:))
    Cupcakeksi su ti super,po običaju:))

    ReplyDelete
  27. cupcakesi su krasni, frosting pogotovo. i da, pogledala sam video, jako si simpatična!

    ReplyDelete
  28. stočiću i imenjakinjo, hvala vam :)

    ReplyDelete
  29. I love how these little treats look! They are perfect for the holiday seasons. This is a nice recipe, Tamara!

    ReplyDelete
  30. malo sam u zaostatku s citanjem blogova pa tek sad ovo vidim. Cestitam! :)))

    ReplyDelete
  31. season with spice:thanks!
    Ana-Marija, hvala ti :)

    ReplyDelete
  32. Igraj ovu igru ​​pogađanja recept - Hey Tamara, your cupcake is a Recipe Guessing Game on Knapkins. Think your friends can win? http://knapkins.com/guess_games/908?source=blog

    ReplyDelete