FBI rukavice: Čoko bombice sa višnjama / Chocolate cherry truffles

Please scroll down for English


U sklopu naše blogerske igrice FBI rukavice u kojoj trenutno istražujemo Anin blog Prstohvat soli, isprobala sam još jedan recept.
Nedavno sam objavila post o receptima koje sam isprobala sa Aninog bloga. Bila su to 4 recepta, red slanog, red slatkog i sva 4 podjednako dobra, provjerena, uspjela i ukusna. Na Aninom blogu uživat ćete u lijepim receptima i izvrsnoj fotografiji.


Željela sam isprobati još nešto slatko iz Anine riznice. Na kraju je izbor pao na ove bombice s višnjama. Naime, u hladnjaku imamo 2 pune teglice višanja iz domaće mamine višnjevače koje čekaju da ih se utopi u nešto čokoladno. Ove kuglice savršen su izbor za takve lagano pijane višnje. Sjetite se samo famoznih Griotta :) Za mene su višnje iz višnjevače ukusniji izbor od zamrtnutih jer su tek lagano "pijane" i slađe, pošto su upile šećer iz likera. Uz to sam dodala i kap-dvije višnjevače, a umjesto oraha koristila sam pržene lješnjake.
Stiže nam blagdansko vrijeme sitnih kolača i ovakvih kuglica pa toplo savjetujem da ih isprobate. Recept se nalazi ovdje. Obično s planiranjem Božićnih i Novogodišnjih slatkiša počinjem na pola prosinca, ali mjesec dana ranije kuhinjom se polako i sigurno počinje širiti miris domaćih keksa. To ja isprobavam nove recepte koje ću možda uvesti u blagdanski meni. Ove su kuglice najnoviji dodatak obitelji sitnih slastica :)


                                                                   Chocolate cherry truffles

This is another recipe from Ana's blog called Prstohvat soli. Like all her recipes, this one is adorable as well. I like baking and making things from her blog and I enjoy her beautiful photography.
With holiday season fast approaching, I steep into Christmas mood and start planning the menu. Mom is usually assigned to come up with savory dishes, whereas cakes and cookies are my field of interest. Lately, I have been testing some of the recipes I plan on using for Christmas and this is one of them. And it's great. During Christmas time, I am all about cookies and truffles. These are a new addition to my truffle family. They contain chocolate (of course), cherries, roasted hazelnuts (oh, that lovely flavor), cocoa powder, a tiny bit of cherry liquer and home made marmalade. It all combines into a delicious mixture that you let cool and dip into melted chocolate. I used cherries drained from a cherry liquer we call visnjevac, so they are a bit "drunk" and I think they give these truffles a lovely flavor. You can also use pitted frozen cherries. Every time I work with chocolate I am reminded of Joanne Harris' book Chocolat and the movie.
You can play with the recipe and use any other nuts, as well as some cinnamon that goes great with cherries. The base are cherries and chocolate.
Check out the original recipe here.

 For the truffles
  • 200 g chocolate
  • 200 g roasted hazelnuts
  • 200 g powdered sugar
  •  1 tbsp cocoa powder
  • 2 tbsp marmalade
  • some rum or cherry liquor
  • cherries (frozen, pitted)
 For the glaze
  • 200 g chocolate
  • 5 tbsp sunflower oil
1. Grate chocolate and combine it with powdered sugar, finely ground roasted hazelnuts and cocoa powder. Make sure to sift powdered sugar and cocoa to avoid any lumps.
2. Add marmalade, a bit of rum or other liquer. Combine well. Take parts of the mixture and roll into balls-truffles. Put a cherry in the middle of each truffle. Line them on a plate and let cool in the fridge for 20 minutes.
3. Make the glaze: melt chocolate in double boiler, add oil, combine well. Dip chilled truffles into chocolate. Line on parchment paper and let cool completely.


27 komentari:

  1. Male ali primamljive ,baš ukusne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastične su u svakom smislu kao i tvoje fotkice...:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno izgledaju. Ja baš i nisam ljubitelj kolačića tipa griote ali znam tko će kod mene doma biti zainteresiran.

    OdgovoriIzbriši
  4. Može li išta čokoladno biti loše?! Bombice su bombastičbe, a fotke su super!
    Ugodan dan draga!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Probala! Božanstvene su! Naročito mi se dopadaju sa rumom jer taj rum daje utisak kao da je višnja pijana. Super je što su i posne što odgovara onima koji poste. Izvanredno kvalitetna masa za bombice, čak najkvalitetnija na koju sam naišla. Nema margarina nema putera sve sama čokolada i orasi. Pun pogodak Tamara!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlične fotke! Kod mene su isto na spisku za isprobavanje, samo što još uvijek razmišljam čime zamijeniti višnje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Eh, sto si ih napravila...mogla bih pasti u nesvest...čokoladnu....:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čokolada, lješnjaci, rum, te višnje... Ove kuglice zvuče i izgledaju apsolutno savršeno! A fotkice su čista fantazija...:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastične su, kombinacija potrebnih namirnica mora dati izuzetan ukus ovim bombicama...

    OdgovoriIzbriši
  10. i tebi su divno ispale, bojim se da ću ih i ja isprobati!!

    OdgovoriIzbriši
  11. wow, kako su ti lijepe! svidja mi se tvoja kombinacija sastojaka, i ja bih sigurno to tako nekako izvela:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan recept, odlično izvođenje i prikazivanje.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sa ovim mozes d ame bombardujes svakog dana:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo bi mogla jest svaki dan, tako predivno zvuče :)
    Divne fotke!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelepe fotografije:)sviđaju mi se ove višnje iz višnjevače ,obožavam Griote:Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  16. @ Jelena: i meni se dopada baš to što nema margarina u smjesi.
    Usprkos šećeru u prahu, smjesa stvarno nije preslatka, baš su lijepo izbalansirani sastojci.
    Hvala vam!

    OdgovoriIzbriši
  17. Divno su ti ispale!
    Zanimljive izmene si uradila, verujem da su i sa lesnikom jako ukusne.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja kad god otvorim tvoj blog, ogladnim :)

    OdgovoriIzbriši
  19. I kod tebe ove divne bombice... Moram reci da sam tuzna kad ih vidim jer se odmah setim da sam ih i ja i pravila i slikala, ali su fotke nestale... :( A tako su dobre bile! (mislim kuglice, fotke manje-vise). Tamara, divne su!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Oh Dear Tamara..these look so good! Love how you made them, and I also love your photos!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Ove bombice su mi na redu za isprobavanje,a ove tvoje mi se jako sviđaju. Baš si ih super napravila, jako lijepo izgledaju !

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga Branka, hvala ti i sigurna sam da će ti se svidjeti :)
    Miki, drago mi je što ste i vi guštali u njima.
    MyPerfectLounge: mnogo ljudi mi je to reklo :D
    Sanda: thank you!

    OdgovoriIzbriši
  23. imam i ja višnje iz višnjevca i razmišljam gdje da ih utrpam, eto divne ideje, baš su divne kuglice i svakako mi je draži lješnjak od oraha

    OdgovoriIzbriši
  24. ovo ti je super za potrošit višnje iz likera ;)

    OdgovoriIzbriši