U gostima kod Jelene, Foodforthought: Preljev od šampinjona i Pekarske kifle / Soft roll buns and Portobello mushroom dip

Please scroll down for English


Trenutno je pod "istragom" u sklopu igre FBI rukavice Jelenin blog Food for thought. Sve lijepe riječi koje su druge blogerice napisale o Jeleni apsolutno potpisujem i nekako se nadam susretu u kojem bih ju osobno upoznala. Iz njezinih postova i komentara zaključit ćete kako je to jedna iznimno pametna, pedantna i draga mlada žena. Ono na čemu joj se posebno divim-što se njezinog bloga tiče-jest detaljnost u prikazu recepata, slike koraka pripreme, opisi, savjeti.
Isprobala sam do sada dva recepta s ovog inspirativnog bloga i tu nije kraj, zabilježila sam si nekoliko divota koje su me posebno zainteresirale i nadam se da ću uskoro uhvatiti vremena i posvetiti se njihovoj pripremi. Za sada su tu Jelenine pekarske kifle i fantastičan preljev od šampinjona.
Pekarske rol kifle isprobala sam još prošle godine i zaista su sjajne, meke iznutra zbog načina motanja. O njima je objavljen poseban post u malo prije spomenutom linku, a originalni recept nalazi se ovdje.
Preljev od šampinjona je jedna sasvim nova dimenzija preljeva, namaza, umaka-nazovite ga kako hoćete.


Preljev je nešto fantastično, ugodno iznenađenje i nešto što ću od sada spremati češće. Koliko sam puta dinstala šampinjone za prilog, a ovako nešto mi nije palo na pamet. Bilo je umaka sa šampinjonima i vrhnjem za kuhanje, ali ništa poput ovog. Zamišljam ga u raznovrsnim ulogama: namaz za bruskete, preljev za tjesteninu ili rižu, sos za meso, umak za tortilje itd., a kako ga je Jelena iskombinirala pogledajte ovdje, gdje ćete pronaći i recept.


                                                   Soft roll buns and Portobello mushroom dip

These two recipes are from my friend Jelena's blog Food for thought.
I've always admired her approach to food, thourough step-by-step recipe photos, her thoughtful comments and cooking skills. Although we've never met in person, she strucks me as a young woman everyone would be glad to have as a friend. With all her skills comes her kind heart and I look forward to the day we will meet :)
As for the recipes, throughout January and February we are exploring her culinary world and recipes from her blog, make them in our own kitchen, test, try, enjoy, photograph and publish on our pages. It's a food game called FBI gloves. So far I've only tried two recipes and hope I'll get to do more. I marked my favorites, as Jelena really does have a lot of interesting recipes. I'm especially drawn to her old-fashioned cakes.
I made these buns last year and wrote about them in this post.
When it comes to the Portobello mushromm dip, there's really only one word for it: perfection. I've never made mushroom dip. I sauteed mushrooms with only olive oil or heavy cream, made sauces, but never a dip like this one. This dish is very versatile. Hop on to the original recipe (Jelena writes both in English and Serbian) and see how she combined it.


27 komentari:

  1. Tamarice, odličan nodabir, sve je prelepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Tamara, hvala na lepim rečima. Svi nešto misle da sam ja pedantna i uredna, tako izgleda, volim da su stvari na mestu, ali to malo teže postižem u kući pa je često vašar u kuhinji. PIšem kao za početnike jer sam i sama nekad bila početnik i trudim se da odgovorim na sva pitanja koja sam nekada ja sebi postavljala dok sam kuvala. Preliv of šampinjona je lep, ali je i kaloričan, jooooooooj. Čekam te jednog dana ti koja voliš poslastice da se uhvatiš u koštac sa Rozen tortom jer bi ti to zaista umela. Hvala još jednom na isprobavanju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelena, nema na čemu :)
      Što se rozen torte tiče, imam ju dugo na pameti, pogotovo otkad si ti objavila kako se rade domaće kore, jer kupovnih ovdje nema. Doći će i to na red :)

      Izbriši
  3. Finooooooo! :) Srećom, pa imam šampinjona u frižideru! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne fotke Tamara! Sviđa mi se tvoj izbor :) Jelenin blog je prava riznica blaga, neke sam stvari i ja isprobala, a sada sam u potrazi za drugima :) Ovaj umak od šampinjona me odmah privuka! O Jeleni samo mogu reći riječi hvale - kako za njene recepte, tako i za njenu osobnost :)

    OdgovoriIzbriši
  5. E, baš si fino ovo odradila! Ovaj preliv izgleda baš zanosno, oduševljena sam fotkom :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kiflice sam nedavno isprobala, a preljev je i mene zainteresirao kad ga je Jelena objavila.

    OdgovoriIzbriši
  7. dobar izbor, tamara, a fotkice krasne. kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobar izbor ,vidiš ovaj namaz ili umak mi je promakao.

    OdgovoriIzbriši
  9. Recept za pekarske kifle sam vec prepisala, a izgleda da sam ovaj preliv nekako propustila...
    Divna prezentacija Tamara! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si sve izabrala i pripremila, slike su prekrasne

    OdgovoriIzbriši
  11. Divna prezentacija! I meni su kifle na listi, nadam se da cu ih uspeti pripremiti :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ova tvoja krasna prezentacija automatski me tjera do kuhinje..savršeno sve izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš isprobati nešto :)

      Izbriši
  13. Super recepte si odabrala i odlično ih napravila. Jako mi se sviđaju kifle i preljev super izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  14. This is a great recipe to highlight! I make similar dip with portobello mushroom but wish to experiment with it more. Jelena's version looks fabulous - simple but packed with flavors. I think I can so much of it with your warm soft buns.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glad you like it! I find myself enjoying more and more simple and straightforward recipes, both sweet and savory :)

      Izbriši