Košarice s jajima / Egg toast cups

Please scroll down for English




Jeste li se odmorili, onako prvomajski, ili umorili od odmora i spojenog vikenda? :) Nadam se da ste slobodno vrijeme proveli s dragim ljudima. Mi smo se sklonili u prirodu i uživali. Jučer sam vidjela kako je u ovom krugu igrice FBI rukavica moj blog "pod istragom", što me jako obradovalo. Sama ne uspijem uvijek sudjelovati u svakom krugu, ponekad isprobam više jela, ponekad 2 pa ne poslikam, eto. Hvala svima koji su predložili moj blog i dobro mi došli, osjećajte se kao doma :) Za bilo kakva pitanja kontaktirajte me putem e-maila, bit će mi drago.
Sakupilo mi se posla pa i danas jedan brzi post.
Košarice s jajima zapravo su košarice od tost kruha. Zgodno i jednostavno jelo, za zabave, ili za doručak. Dobijete jaje na oko u košarici od tosta, s još nekoliko ukusnih sastojaka. A jaja i kruh su klasik, zar ne? Ako volite lagano tekući žutanjak, pecite ih kraće. Osim u kalupima za muffine, možete ih raditi u kalupićima za souffle (ramekini). Ovakav doručak držat će vas na životu dobar dio dana i mislim da bi oraspoložio i najveće jutarnje mrgude.

Recepti poput ovog djeluju po principu "ubaci ono što imaš u hladnjaku) i vjerujem da su dobrodošli. Brzi, jednostavni i jeftini.

-za 4 osobe-

  • 8 šnita tost kruha
  • 8 jaja
  • nekoliko šnitica tanko rezane šunke
  • 8 žlica naribanog tvrdog sira
  • malo maslaca za premaz
  • 8 žlica kiselog vrhnja
  • sol
  • papar
  • svježi peršin 



1. Kruhu odrežite koricu i malo ga stisnite dlanovima kako biste ga stanjili pa pažljivo položite u kalupiće za muffine. Svaku šnitu premažite otopljenim maslacem. Od ovoga ste dobili košarice.
2. Šunku narežite na tanke kockice, poslažite po dnu svake košarice. Dodajte po žlicu tvrdo ribanog sira. Sve sastojke lagano utisnite na dno košarice. 
3. U svaku košaricu razbijte po jedno jaje. Posolite i popaprite. Pecite 20-ak min. na 180 C.
4. Pomiješajte kiselo vrhnje, sol, papar. Dodajte sitno sjeckani peršin. Stavite po žlicu na svaku košaricu pri posluživanju.




                                                                       Egg toast cups


Easy, simple meals, cheap...that's what we all need nowadays. Oh, and let's not forget utterly delicious. I mean, eggs for breakfast are a classic, right? Toast bread is also classic. When you combine the two in cute cup forms and add a couple of ingredients, you get a really nice combination. I'll definitely make these for breakfast more often.

Recipes like this work on the principle of throwing whatever you have in the fridge and currently feel like having. Cheese or no cheese, ham or no ham, favorite veggies... I think a breakfast like this would cheer anyone. You can bake them in souffle cups or use muffin tins.

I haven't had a lot of time lately, but had a really nice 5 day vacation in the nature and charged my batteries for challenges ahead.

-serves 4-
  • 8 toast slices
  • 8 eggs
  • some thinly sliced ham
  • 8 tbsp grated cheese
  • 8 tbsp sour cream
  • butter
  • salt
  • pepper
  • fresh chopped parsley
1. Cut off edges of the toast slices. Press toast slices with your hands. Gently place them into muffin cups. Brush with some melted butter.
2. Put grated cheese and ham into each cup. Press onto the bottom of every cup. Crack an egg into each one. Add some salt and pepper.
3. Preheat oven to 180 C and bake for about 20 minutes, depending on how you like the yolks.
4. Combine sour cream with some salt and pepper and chopped parsley. Put a dollop onto each baked cup and serve.

42 komentari:

  1. Ne volim jaja na oko, ali ideja za košarice od tost kruha je odlična

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako zabavno i inspirativno, mojoj unučici danas pravim ovakve košarice za doručak.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovog puta gostimo se u tvojoj kuhinji i biće nam slatko. Ovo su super brze stvari a tako efektne. Pre niej bilo ovih plehova pa je ovo bila egzotika, a sada ovo mogu svi da spreme i puste maštii na volju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti Jelena, želim da vam bude slatko i stvarno se nadam da ćete uživati

      Izbriši
  4. Bas super ideja draga Tamara! Probacu ovo sigurno jer sam uvek u potrazi za novim brzim receptima za dorucak. :)
    Ja se vec spremam za istragu... :) Samo se nadam da cu i fotkati sve sto i isprobam...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, samo polako, ai ako en ufotkaš što onda, samo se nadam da ćeš uživati u isprobanim receptima!

      Izbriši
  5. Jako slatko, Tamara. Za neki nedjeljni doucak. Nesto sto cu isprobati uskoro.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična ideja, tako jednostavno, a efektno i ukusno, jer sa ovakvim sastojcima nema neuspeha.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvo, hvala ti na toploj dobrodošlici.
    Ovo je divno. I ja sam ih pravila ovih dana. Samo sam umesto pavlake stavila bešamel. Probaćemo i ovu tvoju verziju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala tebi Zoka. Super mi zvuči s bešamel umakom

      Izbriši
  8. baš zgodna ideja, i za ponijeti sa sobom vrlo praktična

    OdgovoriIzbriši
  9. Genijalno za dorucak, radujem se istrazivanju tvog bloga!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super,pravila sam nešto slično,ali sa korama za pitu.
    Joj,kako da se odlučim šta da pravim od tvojih recepata...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super i s lisotvim za pitu, da!
      Hehe, najbolje nešto slatko ;) nešto kremasto i osvježavajuće

      Izbriši
  11. jako, jako zgodno :)
    evo i ja imam u pripremi košarice s jajima, samo što kod mene ima i špeka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek je dobro malo podebljati špekom ;)

      Izbriši
  12. Jako mi je drago da cemo naredna dva meseca istrazivati tvoj blog i spremati po tvojim receptima, verujem da cemo se fino sladati.:)) A ove korpice su bas zgodne za jedan brzi dorucak, svidjaju mi se takva lagana i mastovata jela, ali vazna je i prezentacija. Puno lepih pozdrava ti saljem i zelim prijatan vikend!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je jako drago, hvala ti Lana!

      Izbriši
  13. I think when you said 8 jaja in the English version recipe, you meant 8 eggs? :) I kind of like jaja better than egg, actually. Beautiful recipe, as always :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lmao, yes! :)
      Isn't "jaja" such a convenient word for eggs? lol :)
      Thanks Ellen!

      Izbriši
  14. This breakfast will cheer me up for sure! Sprinkle it with lots of black pepper. Delish! Glad that you had a nice vacation to recharge. I am dreaming of one where I can get away from the scorching sun...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi folks, thank you, oh, I'm dreaming of scorching sun, I love it and I've been sick of the long winter this year. Seems we always long for what we don't have at the moment...

      Izbriši
  15. Tamara ovo je tako originalno, a jednostavno je i sa sastojcima koje svi volimo. Pravim naravno, biti će to jedan od mojih polaganih doručaka nedjeljom :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Mislim da nam brzo, jeftino i jednostavno svima dobro dođe u zadnje vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Fantastična ideja Tamara! Baš imam paket toast kruha koji samo leži u smočnici :) Sutra sam u akciji, a možda još i večeras stignem pripremiti nam "grickalice" tosta uz film :)

    OdgovoriIzbriši