Plitvička jezera / Plitvice lakes

Please scroll down for English




Nakon nekoliko vikenda (neuspješnog) dogovaranja i nepovoljnih vremenskih prognoza, sklapanja planova i kombiniranja obaveza, napokon je osvanula ta nedjelja i odlazak u NP Plitvice s prijateljima.
Nismo mogli odabrati bolji dan-topao, ne prevruć. Jeste li bili na Plitvicama? Meni je ovo negdje 4. put da sam ih posjetila - sada sam obišla ovaj nacionalni park u sva godišnja doba i zaista je istina kad čujete da netko tvrdi kako su Plitvice lijepe u bilo koje vrijeme, svako doba na svoj način. Ipak, najdraže su mi u proljeće.



Nakon silnih kiša voda je nabujala, slapovi su u apsolutno punom pogonu, ponegdje naplavljuju drvene stepenice kojima hodate, voda vam moči tenisice, ta krasna tirkizna i bistra voda, baš vas briga, najradije biste cijeli zaronili u jezero - da smijete. Zazelenilo je i procvalo. Svako toliko čovjek se okrene prirodi, da se podsjeti na bitne stvari.

                                                               Početak rute duge 13 km

Mi smo izabrali dužu rutu (kad ćemo, ako ne sad) i obišli smo gotovo cijele Plitvice - pješice, uz jednu nužnu 10-minutnu vožnju brodićem. Svakako možete izabrati i kraću rutu, a svaku rutu možete dodatno skratiti vožnjom u vlakiću.







Malo činjenica: NP Plitvice sastoji se od 16 većih i manjih jezera, prekrasne, bistre modro zelene boje, sa specifičnim sedrenim barijerama, slapovima, izvorima, jednom zanimljivom vapnenačkom špiljom itd. i ujedno je naš najveći i najstariji nacionalni park. Uz rizik da ne zvučim poput drage mi Wikipedije, počastit ću vas slikama koje će vam najbolje dočarati ovo o čemu pišem, a za sve ostale praktične informacije imate službenu web stranicu i, uostalom, vrlo dobre karte, vodiče, informacije i brošure na samom mjestu. Tko nije bio-nadam se da će posjetiti!

                                                               
                                                                      za dobar kadar... :)








                                               http://www.youtube.com/watch?v=wzrXc68gNjQ




                                                                    Veliki prskavac








                                                                        Prošćansko jezero




I sad  kad ste već pomislili da je ovo isključivo putopisni post, eto vam i recepta :)
Prije koji tjedan najavila sam tzv. engleske muffine u kombinaciji sa svačim nečim. To svašta nešto bila je jednostavna i vrlo lako prilagodljiva salata od jaja. Rađena uglavnom po principu sastava u hladnjaku i onoga što volite, pod uvjetom da u sve to ubacite, naravno, jaja kao noseću namirnicu :) Uvijek sam voljela ovakve salate. Ne sjećam se točno povoda, znam da sam htjela nešto s jajima jer sam dobila 20-ak svježih domaćih komada, ali nešto hladno i osvježavajuće. Uklopilo se to u engleske muffine i nastala je zanimljiva kombinacija i odličan doručak!


Zapravo već dugo hoću isprobati te engleske muffine. Nekako sam odgađala, misleći kako to ionako nije ništa posebno. Iskreno, ukusno je koliko i svako domaće pecivo, ali ipak specifično izradom pa time i zanimljivo. Ukratko - jako fino :) Istražujući po netu, saznat ćete kako su to kruščići od klasičnog kvasnog tijesta koji se ne peku u pećnici već na tavici, što im daje karakterističan izgled. Osnova svakog recepta je voda, sol, brašno i kvasac, često jaje i ulje ili maslac, mlijeko ili mlaćenica. Mlaćenice kod nas nema za kupiti, ali se napravi vrlo jednostavno tako što pomiješate mlijeko s octom i ostavite da odstoji 5 minuta. Ja sam ovaj korak preskočila i klasično rastopila instant kvasac u toplom mlijeku, ali sam u tijesto dodala žličicu kvasca pa sve zajedno zamijesila. Prije pečenja ih možete posipati kukuruznim brašnom, za hrskavu koricu.


Najčešće se ovi muffini jedu s maslacem i pekmezom za doručak, ali vrlo lako biste od njih mogli napraviti zanimljive sendviče i burgere...

Engleski muffini sa salatom od jaja


Za muffine:
  • 500 g glatkog brašna
  • 1 paketić kvasca
  • 1 žlica šećera
  • 250 ml toplog mlijeka
  • 80 ml tople vode
  • 2 žličice soli
  • 1 žličica octa
  • 3 žlice maslaca
  • 1 jaje
1. Pomiješajte kvasac sa šećerom i toplom vodom. Rastopite maslac u mlijeku i pustite da se smlači. Pomiješajte s kvascem i dodajte brašnu. Dodajte sve ostale sastojke i zamijesite mekše, glatko tijesto. Po potrebi dodajte još brašna. Ostavite na toplom da se udvostruči, oko 1 h.
2. Udvostručeno tijesto premijesite i razvaljajte na pobrašnjeloj podlozi. Okruglom modlom vadite krugove i pustite ih da odstoje još 30 min.
3. Zagrijte tavu (suhu, bez ulja) i pecite ih na srednjoj vatri, 10-12 min. sa svake strane. Kad ih okrenete, lagano ih pritisnite špatulicom kako biste ih spljoštili.
4. Ostavite ih da se malo prohlade, prerežite po pola i kratko lagano tostirajte svaku polovicu.




Za salatu od jaja:
  • 5 tvrdo kuhanih jaja
  • 2 žlice majoneze
  • 1 žlica senfa
  • 1 žlica kiselog vrhnja
  • sol
  • papar
  • po želji malo suhih čili papričica
Tvrdo kuhana jaja narežite na male kockice ili zdrobite vilicom, dodajte ostale sastojke, dobro izmješajte i ostavite da se malo odstoji u hladnjaku.
Salatu sam servirala između dvije polovice muffina, sa malo domaće rikule i lagano preprženih tikvica.




                                                                        Plitvice lakes


Above are some photos of a Sunday spent in Plitvice Lakes, Croatian largest and oldest national park. With 16 big and small lakes, one very interesting cave, beautiful crystal clear turquoise water, plant and animal endemic species, travertine barriers, waterfalls etc. you'll enjoy every second of it. If you visit Croatia, don't miss this. Every time I come to Plitvice, I notice there are more strangers than Croatians there.

There are shorter and longer routes to walk and follow, parts include driving on tourist boats to get from one part of the park to the other, and if you're not so much into walking you can take small trains. We took one of the longest routes, everything by foot, and walked 13 kilometres. It was great. You can read more info about it here.

I also promised to introduce egg salad and English muffins I made couple of weeks ago. Finally, here they are.

I made English muffins for the first time, wanted to try them a long time ago. They are as delicious as any home made bread and interesting to make, since you cook them on stove top and don't use oven.



I also made egg salad that morning and incorporated it into English muffins, between two toasted slices, along with some arugula and zucchini. Use whatever you like. I must say this combination makes great breakfast!




English muffins
  • 500 g all purpose flour
  • 1 envelope yeast
  • 250 ml milk, lukewarm
  • 80 ml water, lukewarm
  • 2 tsp salt
  • 1 tbsp sugar
  • 1 tsp vinegar
  • 3 tbsp butter
  • 1 egg
1. Combine lukewarm water with yeast and sugar. Let stand for a few minutes. Melt butter in milk, let cool to room temperature. Combine with yeast mixture. Add everything to flour. Add rest of the ingredients and knead until smooth and soft dough forms. The dough is on the soft side. Let double in size, covered with clean kitchen cloth in a warm place.
2. Roll out onto floured surface. Cut it out with round cutter and let muffins stand for another 30 minutes.
3, Heat skillet (without any oil) and cook them on medium heat, 10-12 minutes on both sides. When you turn them around, press them gently to flatten their top.
4. Let cool slightly, cut in half and toast halves.


Egg salad
  • 5 hard boiled eggs
  • 2 tbsp mayonnaise
  • 1 tbsp mustard
  • 1 tbsp sour cream
  • salt 
  • pepper
  • some chili flakes
Cut hard boiled eggs into cubes or smash them with fork. Combine with rest of the ingredients and let cool in the fridge.

74 komentari:

  1. Jako volim salate od jaja! kako mi P. ne voli kuhana jaja, ja si svako toliko za gušt skuham jaja koja pomiješam sa malo octa, senfa, kiselog vrhnja ili milerama, dodam nešto malo svježeg povrća ako mi se uklapa u to i jedem uz domaći kruh ili prepečenac.

    Ova tvoja izgleda jako fino! i zanimljivi su mi ovi engleski muffini :)

    Što se Plitvica tiče - predivno mi je tamo. Volim i Plitvice i slapove Krke, svako mjesto ima neku svoju draž. Onaj žubor voda i slapova djeluje tako opuštajuće da bi trebalo uvesti zakonom odlaske tamo svako toliko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znači i ti voliš salatu od jaja :)
      nisam nikada bila na slapovima Krke, voljela bih otići

      Izbriši
  2. Predivne fotografije! Bila sam na Plitvicama, mislim, tri puta. Moracu da pitam roditelje, posto smo godinama letovali na Istri, a usput isli u obilaske. Isla sam jednom dok sam bila u osnovnoj i jednom sa eksurzijom u srednjoj skoli. Ostale su mi divne slike u secanju.

    Mafini su ti bas dobri. Malo me podseca ta priprema na pecenje lepinja 'na plotni'. Moja baba je na sporetu na drva pekla hlepcice tako sto je testo tanko razvlacila pa stavljala gore na onaj grejni deo - plotnu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! uh, za mene nema bolje od tog pečenja na šparetu na drva, moja baka je to radila dok je bila živa, kad bismo bili na selu...najukusnije stvari su izašle upravo sa tog špareta

      Izbriši
  3. Prekrasne fotke :) vidim da si imala super vikend kao i ja ;) Peciva za english muffins su mi fantastična :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne slike Plitvica. Zadnji put sam bila prije par godina na jedan vreli ljetni dan i bilo je toliko turista da su stazice bile prepune na nekim mjestima se skoro islo u koloni. Zato mislim isto da je najbolje u proljece dok jos nije prevruce.
    Nisam nikad sama pravila engleske muffins, a ovdje se isto prave sendvici od njih.
    Super salata i sve se tako lijepo slaze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i sada su na nekim mjestima u koloni, ali još uvijek nije u jeku sezona, i najugodnije je upravo jer nema još velikih vrućina, da :)
      hvala ti!

      Izbriši
  5. Ovo je drugi tvoj recept koji si biljezim za krizne situacije :D Konzumiramo puno kruha i cesto se dogodi da nam zatreba koja kriska kad pekare ne rade pa ce dobro doci. Drago mi je da si lijepo provela vikend, fotke su divne :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Plitvička jezera sam posjetila nekoliko puta i ostala mi je neostvarena želja posjetiti ih zimi okovane snijegom i ledom. Nadam se da će mi se želja uskoro ostvariti. Meni su engleski muffini isto na "to do" listi i sad si me baš zaintrigirala da ih uskoro napravim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bila sam zimi i jesu zaista prekrasna u bijelom.
      svakako probaj ove muffiniće!

      Izbriši
  7. Na Plitvicama sam bila jednom i zbilja bih voljela bar još jednom otići.. možda čak u zimu kada je sve pod snijegom :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja nisam nikad bila na Plitvicama:(
    Jednom, zamalo, u povratku sa Hvara al nismo stigli... Kad vidim fotke i pročitam ovu divnu priču znam da ne smem da ih propustim!
    A ni engleske mafine!:)
    Super post!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nevenić, ako budeš u prilici svakako dođi

      Izbriši
  9. Plitvička jezera su baš prekrasna, ona su mi na listi must go. :) Divne fotografije!
    A i engleski mafinčići su divni a u kombinaciji sa salatom od jaja predobri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoka,ako dođete, javite se za kavu :)
      Hvala!

      Izbriši
  10. Takva priroda nema mane, Plitvice su mi savršene :)
    Sličnu sliku s ribama imam i ja, još se sjećam jer sam ih slikala kad sam bila mala pa su mi ribe tamo bile najzanimljivije :D
    Super su muffini, volim takve simpatične kruščiće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se za Plitvice, a ove ribe su univerzalne :D
      hvala ti

      Izbriši
  11. Pre negde sam u svojoj glavi (zamisli kako je meni sa njom :-)) napravila dva izbora: najlepša prirodna tvorevina i najlepše delo ljudskih ruku koje sam videla. Moram da napomenem da sam zbog posla videla i obišla više nego moj prosečni vršnjak.
    Dakle, moje oči nisu videle lepšu tvorevinu prirode od Plitvičkih jezera! Posetila sam ih u okviru ekskurzije u maju 1987. i još uvek sam ushićena kada se setim te divote. U jednom trenutku sam sa žalom mislila da ih više nikada neću videti, a onda sam ih ipak krajičkom oka ugledala vraćajući se ih Vodica pre 4 godine.
    Najlepše ljudsko delo je po mom sudu fontana ispred hotela Belagio u Las Vegasu. Bez premca.
    Prostudirala sam ti slike i iznova uživala. Ni ja nisam radila ovakve mafine, ali mi sastojci govore da bi mi se dopalo. Mogla bih da probam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. heheh :)
      baš mi je lijepo bilo pročitati tvoj komentar i drago mi je što misliš tako o Plitvicama. Ja se nadam da ću jednog dana imati priliku obići tu fontanu, LV ili nešto slično :)

      Izbriši
  12. opet si bila u mom kraju, a mene opet nije bilo doma :) plitvice su prekrasne, istina, šteta što ih skoro nikad ne posjećujem :(
    a muffini mi se čine kao super doručak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad su ti pod nosom, tako je to...
      al doći ćemo mi i u Baraćeve špilje!

      Izbriši
  13. Mafini ti super izgledaju, a ne jadno kao ovi kupovni kod nas. Definitivno ih pravim. Plitvice nikad nisam videla... nije me zakacila eskurzija... sve najlepse sam o njima cula.

    OdgovoriIzbriši
  14. Plitvička jezera, o njima sam u školi učila, čula, videla, čitala ali nisam bila. Verujem da je kao u raju. Mafine sam radila slično ovima i da u tiganju se moraju raditi. Ameri imaju svoj doručak sa malim hamburgerčićima od kobasice koja nije nalik našoj, pa preko sir i kajgana. Milinica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jelena, znam da ti voliš ovakve kruščiće pripremati!

      Izbriši
  15. s nostalgijom gledam ove divne fotografije , Plitvice su tako bajkovite, i ja sam ih u proljeće posjetila i ostala zadivljena nad ljepotom prirode, zavidim na krasnom izletu. A "sendviči" su baš simpatični

    OdgovoriIzbriši
  16. Bila tamo u jesen, isto tako predivno. Sigurno ću se još koji put vratiti. Eng. muffine nisam nikada jela, pogotovo tako fino prezentirane.

    OdgovoriIzbriši
  17. Krasne fotke, a što se recepta tiče, mogao je biti u samostalnom postu, a u ovom bi radje vidjeli neki "lički" recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mogao je ali eto, odlučila sam tako staviti, nemam ništa na ličku temu trenutno u pripremi, nadam se da bude jednom, krasna jela i sve one divne štrudle (npr Plitvička štrudla koju smo kupovali od bakica uz cestu) su mi ostala u najljepšem sjećanju...valjalo bi takvo što pripremiti pa poslikati, slažem se!

      Izbriši
    2. Ništa, eto izlike za još jednom posjetiti Plitvice :)

      Izbriši
  18. Fotografije Plitvica su me vratile na stare porodicne albume. Ja sa plavom kosom (sad mi je tamno smedja, nemam pojma kako mi se promenila boja) u haljinici sa palmicom na vrh glave drzim za ruku Joju koja je tek prohodala... To je bilo tako davno... Sad svake godine planiramo da odemo i na Plitvice, ali mnogo nam je skupo otici javnim prevozom. A u sezoni je cena ulaznice stvarno astronomska. Ali, otici cu jednom opet...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj Miki, skoro me rasplakala
      da, u sezoni je karta 110 kn, za studente 80

      Izbriši
  19. Tamara, fotke su predivne i to je stvarno remek delo prirode, nisam nikada bila na Plitvickim jezerima, nekako su skolske eskurzije isle drugom marsutom, ali volela bih da ih jednom obidjem, nadam se da ce biti prilike (Mikice, najbolje da me pokupite usput kada vi krenete:)) Super je i receptic za engleske hlebcice, eto jedne zgodne ideje za isprobavanje.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lana, dogovoreno... Idemo svi zajedno! :)

      Izbriši
  20. Predivne slike isto tako predivnih Plitvičkih jezera! Ja uživam uz vodu ali, još nisam nikada bila na Plitvicama. Karte su stvarno preskupe za mj džep. Slapovi Krke su prekrasni, također su skupe karte ali, ja idem u vrijeme kada je ulaz besplatan: za 1. maj!
    Naravno sviđaju mi se i ovi engleski muffini, naći ću priliku za isprobati ih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i za 1. maj-super! :)
      hvala ti, Snježo

      Izbriši
  21. Divne su fotografije i Plitvice, prava čarolija!

    OdgovoriIzbriši
  22. Mimoišle smo se za jedan dan.Vidim da smo bile i jednako obuvene:)
    Pecivo super izgledaju, a salata mi djeluje još primamljivije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hej, zabilješka mentalna koju sam sama sebi dala tog dana: nikada, ali nikada više ne ići u BIJELIM starkama (i boja, a i nisu starke nešto udobne) na pješačku rutu dugu 13 km, gdje ima i vode i blata :D
      hvala :)

      Izbriši
    2. Da nisu baš udobne a ni boja ima nije zahvalan. ja sam svoje malo splahnula na posljednjem slapu. Malo su mi noge bile mokre a starke su mi sada onak taman šarmantno prljave.

      Izbriši
  23. divne fotke! I hvala ti na receptu jer ih i ja već neko vrijeme mjerkam.

    OdgovoriIzbriši
  24. Koja krasna priroda,sudeći po slikama stvarno vam je bilo divno,bila sam nekoliko puta tamo,ali vrijeme nije bilo ni u pola dobro kao što je vas poslužilo..:)

    OdgovoriIzbriši
  25. Ja bi se najrađe preselila na Plitvice, baš mi ništa ne bi falilo.
    Mogla bi svakodnevno šetati uz jezera, slušati slapove.. nema ljepšeg..
    Do sad sam bila samo na jednodnevnom izletu a želja mi je doći na bar 2-3 dana, to bi bio pravi odmor.
    Receptić pak se sprema i morat će se isprobati.
    Novi blog: http://artonmyway95.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uh, bilo bi lijepo zivjeti tamo..ali mozda ipak bolje ovako, onda nemas svaki dan tu ljepotu pred nosom pa ju mozda vise cijenis.. :)
      Idem skoknuti na tvoj blog!

      Izbriši
    2. Hvala ti ako si posjetila blog.. nadam se da ćeš možda koji put i sudjelovati u komentarima..
      Ja te stavljam u svoj popis blogova, a pratit ću te i preko Facebooka, svoj FB Page sam tek sad napravila ako te zanima..

      Što se tiče Plitvica, u pravu si, ovako možda više cijenimo te ljepote.
      Inače sam i ja baš mislila pisati post o Plitvicama, ali sad će malo pričekati :)

      Izbriši
  26. Napokon da uspijem ostaviti komentar, nešto me računar zeza cijeli dan...
    Plitvice su meni jedan od najljepših mjesta uopšte, bila sam 4-5 puta i svaki put sam iznova oduševljena! Hvala što si podijelila fotografije s nama, evo sjedim, pijuckam strawberry shake i uživam u tvom postu :-) Recept je super, pecivo me je jako zaintrigiralo, postupak izrade je baš specifičan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tanja, ma nešto je s mojim blogom tj blogerom štekalo, još neki nisu mogli ostaviti komentar, neke slike se nisu prikazivale itd.
      Hvala tebi na lijepom komentaru!

      Izbriši
  27. Hi! Thanks for visiting my blog. I also visited plitvice while I was in Croatia, and will be blogging a little about what we ate there soon! I loved how green and clear the water was - we don't get such scenery in london..

    really like your blog! (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hi, looking forward to following you!
      I'm glad you've been to Plitvice, actually I'm glad you visited my country and thanks for all the nice comments, hope you're really enjoying it!

      Izbriši
  28. Volim tvoje recepte, jesi Karlovčanka:)
    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pozdrav! drago mi je kad mi se jave ljudi iz Karlovca! :) spremila sam si tvoj blog u reader i veselim se pratiti te ;))
      Hvala ti!

      Izbriši
    2. HVALA TEBI, SAMO NASTAVI OVAKO DOBRO!!!
      http://mj-mischmasch.blogspot.com/

      Izbriši
  29. na Plitvicama sam bila daavne '88. godine... super sendviči. Za ovakvu šetnju po prirodi i treba malo lakša hrana. Super fotke :D

    OdgovoriIzbriši
  30. prelijepe su fotografije, vidi se da ste uzivali! i kod mene su se prije par dana jeli scones ali sa marmeladom. ova ideja sa salatom od jaja mi se jako svidja!

    OdgovoriIzbriši
  31. I just love it! Would you like to follow each other on GFC and like on facebook page? Kisses

    FashionSpot.ro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for stopping by, glad you like it. I'll visit your blog!

      Izbriši
  32. Predivne fotke Tamara! Bila sam na Plitvicama u svako godišnje doba, predivne su, zaista, ali ipak su mi nekako najdraže u proljeće :) Jednostavno ne shvaćaš koliko ti priroda ima za ponuditi dok ne vidiš Plitvice. Prošla sam gotovo sve rute, još nisam onu najdužu, ali valjda će i ovo ljeto biti prilike za to :)
    Šta se tiče muffina, imam ih namjeru probati još otkako je Jelena objavila recept, ali nikako da se primim toga, uvijek me nešto drugo privuče više :)
    Divno izgledaju, sigurna sam da su u kombinaciji s salatom od jaja bili fantastični :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potpuno se slažem s tobom
      drago mi je da ti se i recept sviđa

      Izbriši
  33. My friends told us about the grandeur of the waterfall after they came back from Croatia. I didn't manage to see their pictures, so I'm thrilled to see it here. It's a beautiful sight and I just want to jump in to that clear refreshing water now. Great recipe for the English muffins too. They are surprisingly easier than they look. I will give that a try when we move to the States. The humidity here in Malaysia always do funny things to baked goods.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Would love for you to come here to Plitvice, should you ever visit Croatia. Glad to know that you heard so many beautiful things about these waterfalls. Cheers!

      Izbriši
  34. Uvek sam bila tužna što nisam videla Plitvice, sada sam još tužnija. Valjda ću jednom uspeti i to.
    Mafini i salata mi se jako dopadaju, nisam ljubitelj samih tvrdo kuvanih jaja ali ih volim u salatam i sličnim varijantama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma doći ćeš jednom pa kud puklo :)
      drago mi je što ti se dopada recept. Ni ja nešto nisam luda za samim tvrdo kuhanim jajima, u ovakvim kombinacijama su mi super. Dekonstruirana :)

      Izbriši
  35. Jaoo divne Plitvice, jedno od najlepsih mesta koje sam ikada posetila, ta voda, ta cistina, prelepa priroda... Opet bih tamo :) jos kad bi mogli i malo da se bucnemo :D Mafini i salata izgledaju sjajno u kombinaciji :)

    OdgovoriIzbriši