Smoothie od špinata i banane / Spinach banana smoothie

Please scroll down for English




Zeleno je zeleno proljeće...napokon. Iako su ovo sad već ljetne temperature, ali ja se ne žalim :) Ovo je nešto za doručak. Zapravo, super je u bilo koje doba dana. Ako mu dodate kockice leda, dobit ćete stvarno odličan osvježavajući napitak. Puca od zdravlja. I još mi je draži jer je špinat naš domaći, iz novog velikog vrta, gdje je zemlja odmorena i sve niče kao ludo. Za sada. Vidjet ćemo što če biti s rajčicama :) Možda vas ovo asocira na još jedan zdravi i ne baš tako ukusan napitak, ali je miljama daleko od toga. Neki dan sam ga opisivala kao frape u kojem prevladava okus banana. Tu je još i jogurt, med, i malo mlijeka.
Kako vi funkcionirate ujutro? Imate li preko tjedna (a i vikendom) uopće vremena za pošten doručak, ili to obavite tamo negdje oko 11-12? Ili uopće ne doručkujte? Kod mene to varira, nekad sam ujutro gladna i imam osjećaj da bih mogla pojesti veću količinu nečega namijenjenog za ručak, a ponekad uopće ne mogu jesti skroz do ručka. Ali ovaj smoothie mi nekako baš uvijek prija, sjedne.

Meni su banane super osnova za svaki frape. I med. To je nepogrješiva kombinacija. Špinat će dodati onaj zdravi kick i divnu zelenu boju. Koristite jogurt po želji (ja sam uzela niskomasni) i dodajte malo mlijeka ako vas je volja. Možete koristiti niskomasno, punomasno, sojino, bademovo... Super je dodati i lanene sjemenke (u mom slučaju crni sezam). U svakom slučaju odličan početak dana!

U pripremama sam za catering, svo pečenje slanog i slatkog mi uopće ne pada teško, samo što sam u procesu shvatila da mi treba još jedan hladnjak, dva.

-za 3 osobe-
  • 2 banane
  • 3 žlice meda
  • šaka svježeg špinata
  • 1 šalica jogurta
  • 1 šalica mlijeka
  • sjemenke po želji
Sve fino u blender pa u čašu, kakvu zgodnu slamčicu, po želji kockicu leda, posipajte sjemenkama i uživajte!




                                                         Spinach banana smoothie


Are you a morning person? I am so not... but I like to have one of these when I wake up. Smoothies are my thing. And I believe a banana plus some honey is everyone's great foundation for a smoothie. Spinach is not a fruit, but it works super great in smoothies!

Yes, this drink is green and yes, it is healthy and yes, it's very much delicious! Spinach will add a healthy kick to it, bananas and honey will add great flavor. Oh, yes, and this spinach is 100 % pure organic, from my mom's new garden! I love it.  I added black sesame seeds, but you can go with whatever you like or have in your pantry.

I am currently preparing food for a show premiere of my very good friend and I'm beyond excited. I'm really enjoying, there's lots to do and I realized that I need a bigger fridge. Waaay bigger.

-serves 3-
  • 2 bananas
  • handful of fresh spinach
  • 1 cup yogurt
  • 1 cup milk
  • seeds
  • 3 tbsp honey
Put everything into a blender and puree. Sprinkle with seeds. Serve cold. You can add some ice. cubes.

57 komentari:

  1. Casa puna zdravlja, super izgleda. Puno su mi slatke slamcice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti :) slamčice sam preko e-baya kupila

      Izbriši
  2. da..najteže je to kad nemaš di staviti sve to što ispečeš/skuhaš/pripremiš :)
    Sretno s tim! Javi kako je prošlo :)

    Ovo izgleda odlično! Baš me mama jutros obavijestila da mi je dok sam bila na poslu donijela vrećicu domaćeg špinata. Ja bi tako voljela imati komadićak vrta di ću saditi svoje povrće i voće. Iako, ne žalim se - otkad smo se doselili u Zadar puno češće dobijemo nešto domaće, neprskano i fino.

    Ovaj smoothie izgleda odlično! Jako zdravo i kao pravi punjač energije :)

    Što se doručka tiče ja volim doručkovati. Pogotovo kad radim imam naviku uvijek sjesti sa dječicom na one mini stolce i jesti fini vrtićki doručak..pahuljice, pecivo s marmeladom, kroasan, fini čaj ili kakao uz to. To mi uljepša dan momentalno :) I onda kad se još svi zajedno umrljamo marmeladom pa se smijemo... divota :)

    Kad sam doma često mi se desi da ujutro zaboravim jesti pa skužim da mi organizam poručuje ''Anooo odi jestiiiii'' :))

    U tom slučaju obično biram neko svježe voće, zobene pahuljice, domaći džem uz domaći kruh..
    To mi je neki ritual kojeg se guštam držati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tvoj dručak se čini kao doručak iz snova, jako mi se sviđa :)

      Izbriši
  3. Boja je fantasticna, mada mi je malkice neobicno da zamislim ukus banana i spanaca zajedno, ali volim vocnu verziju frapea pa se mozda usudim da probam.:))) Ujutru volim da pojem zeleni caj sa malo limuna i meda, uz neki keksic, i to me obicno drzi dobar deo prepodneva, za laku uzinu casa jogurta, nekada kiflica ili vocka, pa se taman zasitim do rucka.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. špinat se gotovo i ne osjeti, banane prevladavaju. i med :)
      Zeleni čaj s limunom i medom je fantazija. Jako fino i zdravo!

      Izbriši
  4. Joj, ja sam baš morning person ali nikako za doručak :( i žao mi je zbog toga...kako radim 3 smijene nikako da dođem u onaj ritam da svakodnevno doručkujem...uz to, niti ne volim zelenu boju :( tak da ovaj smoothie nebi bio za mene, ali si mi dala inspiraciju da ga probam napravit sa jagodama umjesto sa špinatom :) Al ovako, izgleda odlično! Uživaj u pečenju cateringa ;) znam da ćeš rasturit ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. porbaj s jagodicama u tom slučaju ;) to je najgore ne stići doručkovati, najvažniji obrok u danu. i meni se događa nažalost dosta često

      Izbriši
  5. Ja obožavam doručak, ali dugo sam ga izbjegavala. Nije mi se dalo jesti, nisam bila gladna, nisam imala vremena... I onda sam se natjerala da jedem ujutro, shvatila sam da tako jedem puno manje navečer i to mi pomaže. Uživam svako jutro skuhat zeleni čaj, pripremit pahuljice/žitarice s mlijekom, bananom, cimetom, grožđicama i bademima. Kad nešto od toga nemam, slažem neki smoothie jer ih obožavam i znam da bi mi i ovaj tvoj bio fin. Ja isto stavljam med, jogurt i banane, a ostalo varira.
    Al najbolji od svega je taj ritual - lagano ispijanje čaja u miru (jer nisam morning person i trebam mir ujutro) i onda izbjegnem onu nervozu zbog dizanja iz udobnog kreveta :D

    Super receptić!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tvoj doručak zvuči jako jako zdravo, tako treba. ja imam faze, trenutno ne jedem baš za doručak, kad pojedem onda to nije najbolje...

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. luckily it turned out I didn't need another, but we'll see in the future :)

      Izbriši
  7. This has a lovely color and I bet it tastes good! have a great day!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kod mene je doručak obavezan. Nekad to bude zdravi obrok, a ponekad dan započnem kolačima :D
    Znam što znači imati vlastiti vrt i plodove iz njega, tako da vam želim obilje plodova

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, joj započetki dan kolačima, ili nekim slatkim kroasanima...mmmm.. doručak iz snova :D

      Izbriši
  9. Was für ein leckeres und gut aussehendes Getränk! Vielen lieben Dank für das Rezept! Liebe Grüße, Carmen

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thank you Carmen for stopping by, glad you like it!

      Izbriši
  10. sveži spanać ima drugačiji ukus od kuvanog. Zvuči neobično . Ja obožavam ovakve kombinacije , a i volim novotarije takod a će biti isprobano :D Ujutru i ja volim čašu jogurta ili energetskog napitka, mada se u poslednje vreme ne pridržavam ( što se i vidi :D ). Spanać je pun gvoždja i ovaj smoothie je itekako dobar za početak dana. Daje energiju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je tako često žao špinat skuhati. stvarno je odličan u ovakvom obliku.
      jogurt ujutro je super stvar, slažem se.

      Izbriši
  11. Prošle godine sam počela da jedem živ spanać i oduševljena sam. Mislim da ću se tu zaustaviti i da ga ipak ne bih mešala sa medom i bananama, ali nikad ne reci nikad - verovatno da se usudim da probam da bi mi se mnogo dopalo.
    Slike su božanstvene, mnogo mi se dopadaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super je svježi i s jagodama i kozjim ili svježim ili feta sirom, onako na salatu, pa malo balsamica.. :)
      super ti je ovaj smoothie, svakako preporučam ;)

      Izbriši
  12. Boja smoothia je savršena. Jako volim smoothie ali ja mlijeko zamijenim sviježe cijeđenim sokom od naranče, Nekako mi više odgovara taj okus. Idelana kombinacija mi je bar u ovom trenutku banana, sok od naranče i jagode a uz putar štangicu, idealan gablec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e vidiš, simpa ideja s narančinim sokom, budem sprobala!
      Hvala ti

      Izbriši
  13. uh, da, hladnjak je problem kod ovakvih priprema. Smothie mi se jako jako sviđa, volim ove kombinacije povrža i voća, a banana zaista daje onaj fini kremasti šmek u svakom napitku. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) uh, na kraju je ispalo da mi ne treba još jedan, dobro je prošlo, na svu sreću. čak sam imala i dovoljno posuda za prenijeti sve :)

      Izbriši
  14. I completely agree with you... I'm not a morning person but love smoothies too!!! This is really original with spinach i really want to try it! Thanks and compliments!
    Terry

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. thanks Terry, I definitely recommend it ;)

      Izbriši
  15. neobična kombinacija, a boja je savršena!! Meni su također osnova banana, med i mlijeko za frapee, a drugo voće obično rezuckam na manje komadiće i tako stavim unutra jer mi blender nije baš naj pa ih nikad ne usitni kako bi trebao!
    A što se doručka tiče vjerojatno spadam u onaj nezdravi tip kad kažem da su mi omiljena kombinacija home made sendvič (tu i tamo kroasan) i kava... ali nikad ga ne preskačem pa kakav god bio ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i jagode bi bilo fino iskombinirati u ovo, jagode i špinat se super slažu. sad mi je palo na pamet :)
      uh, kroasan i kava je i meni jedan od savršenih doručaka :)

      Izbriši
  16. ja već godinama za doručak jedem ovsene pahuljice i jogurt. Smothie volim za užinu pojesti/popiti :) Nikada nisam probala ovakvu kombinaciju, ali hoću prvom prilikom.
    slike prelepe kao i uvek. :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Neko je vec pomenuo da svez i kuvani spanac imaju potpuno razlicit ukus... svez zapravo i nema neki poseban ukus... tu je vise zbog boje:) Smoothies su super, mozes svasta da "smutis" u njih. Interesantna kombinacija... doduse too light za moj dorucak...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti! huh, svakako dodaš nešto smoothie-ju :)

      Izbriši
  18. Moram to da probam jer smoothie obožavam.
    Jedva čekam izveštaj o kejteringu, pripremam žurkicu pa prikupljam ideje:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Joj, ja moram da doruckujem... Dok ne jedem nikako da profunkcionisem. :) Sad se bar trudim da jedem kad dodjem na posao (oko 8), a ne cim ustanem (u 6). Ali tokom radne nedelje to su uglavnom sendvici. Samo vikendom nesto lepse...
    Volim u smoothie da dodajem bananu, a ona svojim ukusom fino maskira svasta nesto sto je mozda manje ukusno... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma to je problem što masa ljudi jednostavno ne stigne jesti ujutro. pa i tijekom dana, tijekom radnog tjedna pojesti nešto kvalitetno, dobar obrok.
      meni ima nešto tako dobro u kombinaciji banane i meda!

      Izbriši
  20. Volim ovakve napitke i često ih pravim ljeti. Blender mi je definitivno najdraži električni uređaj u kući :)

    OdgovoriIzbriši
  21. jako zanimljiva kombinacija! odmah mi žao što nemam svježeg špinata pri ruci :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Uvek me obraduje kad u postovima vidim nešto novo. Šta da ti kažem, osim da je osvežavajuće, zanimljivo i prelepo ufotkano !!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Love that you added in some black sesame seeds into the tasty smoothie. Makes it ultra healthy! The Chinese believes that black sesame is not only high in minerals, but also good for your hair:)

    OdgovoriIzbriši
  24. boja ovog napitka je divna, ali nekako me ipak ne privlači piti špinat!!
    vjerujem da je zdravo al itako se teško prisiljavam na zdrave stvari

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vjerujem ti, ista stvar s nekima mojima kod kuće :)

      Izbriši
  25. Kod mene je doručak "must" , ne mogu niti zamisliti da drugačije krenem u novi dan osim nakon doručka :). I ovaj smoothie će se naći na jutarnjem meniu, vitaminska bomba, uz to ukusan. Iako se špinat uz ostale sastojke ovdje čini malo neobičan vjerujem da je ukusno i fino. Probam !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. super, ja sam sigurna da će ti se dopasti!

      Izbriši
  26. Jao kakva divna boja! Pila bi ih svaki dan!

    OdgovoriIzbriši