Sladoledna torta / Ice cream cake

Please scroll down for English




Stiglo je ljeto kakvog volim, možda vam zvuči suludo, ali uživam u ovim visokim temperaturama :) Znam da to nije za svakoga i nadam se da su i oni koji ne vole ove vrućine pronašli način da ipak uživaju u ovim ljetnim danima. Možda pomogne jedna sladoledna torta?
Sladoled i torta u jednom-apsolutno ljetno i prigodno. Za ovu tortu sam koristila jagode, a umjesto njih možete upotrijebiti maline koje su nam sada u sezoni.

Biskvit
  • 2 jaja
  • 100 g šećera
  • 50 ml ulja
  • 140 ml mlijeka
  • 20 g gorkog kakaa u prahu
  • 2 žlice kiselog vrhnja
  • 100 g brašna
  • prstohvat soli
  • 1 žličica praška za pecivo
Krema
  • 1 kg sladoleda od jagode
  • 500 g sladoleda od čokolade
  • 200 g jagoda
  • 2 žlice meda
Ukrašavanje
  • 200 ml vrhnja za šlag
  • 1 vanil šećer
1. Biskvit: Odvojite žutanjke od bjelanjaka. Žutanjke pjenasto izmiksajte sa šećerom pa dodajte kiselo vrhnje. Mlijeko lagano ugrijte, pomiješajte s kakaom i dodajte smjesi. Brašno pomiješajte sa solju i praškom za pecivo, prosijte i dodajte smjesi. Bjelanjke istucite u snijeg i ručno umiješajte u smjesu. Rasporedite u okrugli kalup za torte (namašćen), promjera 24 ili 26 cm. Pecite na 180 C 30-ak min. (provjera čačkalicom). Izvadite da se potpuno ohladi.
2. Sladolede izvadite da omekšpaju na sobnoj temperaturi-trebaju biti mazivi, pazite da se previše ne rastope. Jagode operite i narežite na tanke ploške. Umjesto njih možete upotrijebiti maline. Pomiješajte ih s medom i umiješajte u sladoled od jagoda.
3. Ohlađeni biskvit izvadite iz kalupa. Obruč od kalupa obložite trakom papira za pečenje (zalijepite ga pomoću maslaca). Vratite biskvit u kalup. Na njega rasporedite sladoled od jagoda pa po njemu čokoladni sladoled.
4. Slatko vrhnje izmiksajte u šlag s vanil šećerom pa ukrasite tortu po želji. Stavite u zamrzivač na nekoliko sati.
5. Prije posluživanja, tortu izvadite iz zamrzivača na 15-ak minuta pa režite nožem kojeg ste stavili pod vruću vodu.


                                                                     Ice cream cake

Ice cream and a cake all in one really sounds like a dreamy dessert, and it is. This cake is simple and easy to make, you just have to be patient and wait for it to freeze. You can use your own home made ice cream, but store bought works perfectly as well. Make sure to take it out of the freezer at least 15 minutes before, to soften it. It should be soft enough to spread over a sponge base, but not too runny. When you cut the cake, let it thaw for 15 minutes and run your knife under hot water.
I added strawberries to the strawberry ice cream, but you can use any other seasonal berries.



  • For the sponge base
  • 2 eggs
  • 3.5 oz (100 g) sugar
  • 0.2 cups (50 ml) oil
  • 0.5 cups (140 ml) milk
  • 0.7 oz (20 g) cocoa
  • 2 tbsp sour cream
  • 3.5 oz (100 g) all purpose flour
  • pinch of salt
  • 1 tsp baking powder
  • For the ice cream filling
  • 35.2 oz (1 kg) strawberry ice cream
  • 17.6 oz (500 g) chocolate ice cream
  • 7 oz (200 g) strawberries or raspberries
  • 2 tbsp honey
  • Decoration
  • 0.8 cups (200 ml) whipping cream
  • 1 tsp vanilla extract
Instructions
  1. For the sponge base: beat egg yolks with sugar until light and fluffy. Mix in oil, milk and sour cream. Sift flour with cocoa powder, salt and baking powder and add to the mixture. Beat egg whites until stiff peaks form and add to the mixture. Spread it over a lightly greased springform pan.
  2. Preheat oven to 356 F (180 C) and bake it for 30-40 minutes (test with skewer). Let cool completely.
  3. Line the sides of the springform pan with parchment paper. Put the sponge base back in. Let both ice creams thaw for 15 minutes.
  4. Thinly slice strawberries. If you use raspberries, you don’t have to slice them. Combine them with honey and add to the strawberry ice cream. Spread this over sponge base. Spread chocolate ice cream on top. Decorate with whipped cream and freeze.
  5. Let the cake thaw for at least 15 minutes before cutting and serving it.


65 komentari:

  1. E ovaj sam recept željno iščekivala i napokon ga i dočekala.
    Sve bih dala da sam sad kod tebe, odmah bi ti navalila na tortu jer si spojila ono što najviše volim - jagode i sladoled!
    I ja jako volim ljeto, to sad već svi znaju, ali mrzim što se toliko znojim i jako teško podnosim vrućine.. Sad kad je večer mi je napokon malo bolje. Tako da, sladoledna torta definitivno može pomoći i ide na listu stvarčica s tvog bloga koje ću napraviti!
    Nadam se da će kroz tjedan ili dva biti još jagoda ili na vrtu ili u dućanima jer mislim da ću onda imati jednu priliku za koju bi mogla raditi ovu prekrasnu torticu!
    I vidjela sam na Faceu da si podijelila vijest o darivanju na blogu, puno ti hvala, nadam se da će bar netko i sudjelovati budući da je zadatak u pitanju a nagrada sitnica :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možeš ju raditi i s malinama koje su nam sad u sezoni. Meni čak još draže nego jagode :)

      Izbriši
    2. Meni su draže jagode, nadam se da će ih biti još :)
      Hvala ti još jednom na odličnom receptu!

      Izbriši
  2. njami-njami... super itgleda... kopirala sam recept, prvom prilikom ću dragog iznenaditi takvim osvježenjem :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam ljeto, ovakvo ljeto, rođena sam u srpnju i baš osjećam kako je ovo doba po mom guštu :) Ali (uvijek ima ali), rokovi na faksu još uvijek traju pa mi to malo kvari doživljaj :D Ono kad trebaš učit, a želiš samo ležati i piti nešto ledeno :D

    No, nema veze, uskoro i to završava, a onda odlazi doba ovakvih sladolednih delicija :) Jako lijepa torta, oduvijek ih volim, baš mi se sviđa mogućnost kombinacije, različiti sladoledi, različito voće, biskviti.. Ali ovo s čokoladom mi je pun pogodak :)

    OdgovoriIzbriši
  4. wow, divna tortica : još nikad nisam pripremala sladolednu tortu :/ al ove vrućine bi me mogle natjerati na to :D Fotkice su divne ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. jooj Tamarić, zavidim ti na tome kako odlično podnosiš vrućine.. ja u principu zbog samo tog razloga nisam baš neki veliki fan ljeta i ponekad ga mrzim zbog toga.. volim ronjenje, plivanje, more..obožavam ljetnu hranu i izobilje voća i povrća, volim kad je toplo, ali ne baš ovako jer mi stalno dolazi slabo i ne mogu si pomoć već godinama, niski tlak ili što ja znam što. Ali tortica ti je pravo savršenstvo, jako mi se sviđa cijela kombinacija i prekrasno izgleda u presjeku, uvijek sam za ovakve kombinacije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. radije bi da sam na moru, ali sva sreća pa imamo krasne rijeke tu na kojima tražimo osvježenje.
      hvala ti :)
      drži se! evo danas je već koji stupanj manje

      Izbriši
  6. ja bih toga! :) i to kako ti izdržavaš na vrućinama, meni ih je već dosta :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drži se! napravim ti kad se nađemo :D

      Izbriši
  7. First thing that came to my mind when I saw the cake is July 4 cake. We'll be celebrating one of the country's biggest holiday with the family in three days & I know the kids will love this.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, I know Americans are big on 4th of July, glad you like this dessert! I guess we'll bee looking at lots of red, white and blue desserts over the Internet these days :)

      Izbriši
  8. Može,može,sladoled i torta u jednom-super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hej, kraljice torti, pa ovo je ludo dobro, fenomenalno si to skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja volim leto, ovakve torte su najbolje za leto!

    OdgovoriIzbriši
  11. UHHHHHHHHHHHHH! :)
    A ti čitaj kako ti drago! ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tako je divna,prava ljetna tortica!

    OdgovoriIzbriši
  13. Nikada nisam pravila a ni probala tortu sa sladoledom.Divna ti je,sigurno osvezavajuca.Mora da se proba:)))) <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako bi mi dobro došlo jedno parče, samo da se rashladim ovom tvojom sladolednom tortom. Savršeno izgleda a mogu zamisliti koliko je ukusna...

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlicna sladoled torta, savrsena poslastica za ljeto.

    OdgovoriIzbriši
  16. jako lijepa, a uz kupovni sladoled rekla bih i vrlo jednostavna!

    OdgovoriIzbriši
  17. uh , Tamara ovo je predivno. Idelana poslastica za ovo pretoplo vreme :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Aaaaaaaaa, vrhunska torta! Sladoled i torta u jednom, pa ko ovoj divoti da odoli? :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Uf, krasno. Kako bi sad pojela barem jedan komadič....:). Baš za ovu vručinu.

    OdgovoriIzbriši
  20. Došla sam si još malo pogledati ovu mrak tortu
    i usput ti reć imaš nagradicu na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  21. da opet kažem, savršeno!
    jedva čekam da je isprobam. pogotovo sada kad sam pazarila aparat za pravljenje sladoleda:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je što ju planiraš probati!

      Izbriši
  22. Mislim da bi me jedno parcence ove tortice odmah vratilo u zivot, a sladoled uvek moze...volim leto ali ne da je bas toooliko vruce.:))) p.s. hvala na linku i promociji.:))

    OdgovoriIzbriši
  23. koliko god volim ljeto, malo mi je too much, mislim da mi ne bi pomogla ni tvoja prekrasna sladoledna torta:)))

    http://mj-mischmasch.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  24. Ja ne mogu reći da baš obožavam ove vrućine ali sasvim dobro ih podnosim i još uvijek više volim ljeto nego zimu , definitivno !
    Tortica je savršena, rekla bih prava ljetna poslastica, ali sasvim fina bi bila i po zimi. Odlična !

    OdgovoriIzbriši
  25. Prava osvježavajuća i po ovoj vrućini kad nas ni more više ne hladi.

    OdgovoriIzbriši
  26. Volim, volim, volim!! Eh, baš sam u petak prošla tvojim krajevima na poovratku iz Graza, taman bi mi lipo doša komad ove torte :)
    Predivno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe,Majo, ovdje svi samo prođu kad nekud idu, nikako da netko stane pa samnom na kavu :D
      hvala ti ;)

      Izbriši