Tuesday, August 7, 2012

Torta Madagaskar


  
Eto napokon novog posta! Po ovom divnom vremenu sve manje provodim za kompjutorom, ali u kuhinji se i dalje peče, ponekad danonoćno, npr. kad na raspored dođe ovakva torta :)
Jedan od meni dražih crtića (volim pogledati dobar crtić) je definitivno Madagaskar i veliki nam je gušt i zabava bila raditi ovakvu tortu. Opet smo Ana i ja radile u paru, kao i za "paprikaš" tortu. I ponovo smo vrlo ponosne na uradak. Još uvijek bih voljela poraditi na poravnavanju torte ispod sloja fondanta i za to sam pronašla dobar recept za buttercream kojeg ću isprobati.

                                                                             Alex

Definitivno nije dobro fondant razvaljati pretanko, naročito kad se dosta topi po ovim vrućinama. Došla sam do zaključka da mi je za fondant najbolji Franckov šećer jer je najfinije mljeven.


                                                                           Gloria



Ispod svih ovih jestivih figurica nalazi se jako fina Monte torta uz neke preinake kako bi se što bolje držala ispod fondanta. Originalni recept pogledajte ovdje, s tim da sam ja mjere uduplala i koristila maslac umjesto margarina, a u kremi škrobno brašno. Uz to, dodala sam dva biskvita za koje recept možete pronaći na ovom linku, Mjera iz recepta bila mi je dovoljna za jedan biskvit, a pekla sam ga u velikom plehu od pećnice (40 x 30 cm). Ispekla sam dva takva biskvita i redoslijed slaganja torte bio je sljedeći: čokoladni biskvit, krema od vanilije, kora od bjelanjaka i lješnjaka premazana Nutellom i posuta keksima, čokoladna krema i na vrh čokoladni biskvit. Sve premazano tankim slojem buttercreama i obloženo fondantom.


                                                                        Melman

                                                                           Marty


                          


                                                                   

43 comments:

  1. Kakva torta! Madagaskar (1.deo) je jedan od mojih omiljenih crtaća. A kada vidim ovog tvog Melmana, odmah se setim i unjkavog glasa Rosa iz Prijatelja (ja sam gledala titlovanu verziju) - mnogo je smešno (I like to move it, move it......:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti! obožavam ovaj crtić, tim više mi je bio gušt raditi :)

      Delete
  2. Predivna ti je torta! Koji fondan koristis? Ja sam nasla puno recepata u koje ide glicerin ali kod nas u apotekama nema da se kupi jestivi glicerin a nisam sigurna da ona obi;ni smije da se jede pa me strah da probam

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala! i ja radim s glicerinom, ima kod nas jestivog za kupiti. Takav fondant mi je bolji od onog s marshmallowsima!

      Delete
  3. Figurice su prekrasne i jako mi se sviđa koncept torte!

    ReplyDelete
  4. Mene isto zanima recept za fondan ( ista dilema kao kod irenalana )? Inače prekrasna torta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. evo odgovor je gore, a od do sad isprobanih najbolji mi je ovaj recept:
      http://kuhari.com/recepti/fondant-iz-kucne-radinosti/

      Delete
    2. p.s. hvala, drago mi je što ti se sviđa :-)

      Delete
  5. Inače, korisne stvari kojih nema kod nas, a potrebne su mi za ovakve torte naručujem preko Dora usluge-web shopa pa si možete tamo pogledati, ima sve i svašta:
    http://www.dora-usluge.hr/dora/

    ReplyDelete
  6. Ovo je tako detaljno napravljeno, prekrasna je torta :) Najvažnije i da je fina, naravno. Zbilja ne mogu ništa drugo reći, na kilometar se vidi da je torta za svaku pohvalu :)

    Ovaj recept za fondant je super, lijep za raditi i gladak. i vidim ovaj link za buttercream, mislim da ću sad taj recept koristiti, a i vidjela sam tu biljnu mast u konzumu... doduše, samo u jednom konzumu u zagrebu :D al mi se recept sviđa i mislim da je kremastiji, a treba biti da se sve zagladi.

    Njam njam! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anja. Je, super je zaista ovaj fondant. Jedva čekam isprobati i ovaj butetrcream. I biljnu mast ću potražiti

      Delete
  7. Izgleda fantastično! Mogu zamisliti koliko vremena i truda je uloženo, ali je zbilja savršeno ispalo! Svaka čast, sve pohvale :)

    ReplyDelete
  8. This is so brilliant!! You are amazing.

    ReplyDelete
  9. Divim se svako tko s fonadanom radi ovakva čuda a počevši od Minje pa carice.

    ReplyDelete
  10. Detalji su divni! jako uredno. Bravo!

    ReplyDelete
  11. nemam riječi, kao da su tvorci crtića uzeli fondant pa oblikovali likove :)

    ReplyDelete
  12. ovo je genijalno *.*
    tako dobro izgleda da bi je meni bilo žao jest, samo bih ju gledala i divila joj se ;-D

    ReplyDelete
  13. Ja ti samo mogu reči: svaka čast! Stvarno! Malo sam godinama nazad radila fondantom i znam, da znam kako je....Stvarno je predivna! I ova glava žirafe (Melman): krasna :)!

    ReplyDelete
  14. Ne mogu vjerovati koliko si ti talentirana.. mislim znam jer viđam sve tvoje kolače i torte na blogu ali i dalje se ne mogu nadiviti. Svaku si figuricu ručno oblikovala, do najsitnijeg detalja, predivno nešto za vidjeti.

    A kad sam čitala kako su išli slojevi u torti, bilo mi je samo žao što nema presjeka torte, jer sam zamijetila i nutellu koja me odmah privukla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zahvaljujem!
      figurice ti je radila moja Ana :)
      i meni je žao što nemamo presjek, stvarno je torta mrak ;)

      Delete
  15. Replies
    1. hvala!!
      Ana je moja prijateljica, i nikad ranije nije ovo radila. Da smo znale da će joj tako dobro ići, krenule bi s tim puno ranije :D

      Delete
  16. Bravo, bravo! Predivna je! I ja obozavam crtace... :)

    ReplyDelete
  17. Pravo umjetničko djelo, i šteta što je na kraju pojedena. Srećom pa imaš tako lijepe slike. :-)

    ReplyDelete