Wednesday, March 13, 2013

Salata od avokada

Please scroll down for English


Danas malo odmora od slatkog i jedna zdrava salata.
Nešto smo se mama i ja navukle na taj avokado u posljednje vrijeme. Znam još nekog koga sam navukla :) Neki dan sam ga se čak usudila probati i u jednoj slatkoj kombinaciji, o čemu će govora biti uskoro.
Neke hunjavice su me slomile, nikako iz kreveta pa mi je ovaj vitaminski recept prigodan, mada sam neki dan dobila recept od prijatelja da bi bilo pametnije da sam jela špeka, luka i češnjaka nego što "fantaziram s povrćem" pa ne bi bila bolesna. Svejedno smo kupili sokovnik i cijedimo voće :)


  • 1 zreli avokado
  • 3 tvrdo kuhana jaja
  • 200 g svježeg posnog sira
  • 3 žlice maslinovog ulja
  • sok 1/2 limuna (ili limete)
  • sol
  • papar
  • 1/4 žličice čilija u prahu
  • 1 režanj češnjaka
  • 1/2 glavice ljubičastog luka
  • stručak svježeg peršina
Tvrdo kuhana jaja narezati na kockice. Avokado prerezati po pola, uzdužno, ukloniti košticu, oguliti koru i izdubiti meso. Narezati ga na kockice. Pomiješati s jajima, preliti limunovim sokom i maslinovim uljem. Umiješajte posni sir, začine, sitno sjeckani peršin, luk i češnjak.

28 comments:

  1. Zvuci odlicno. Ja obozavam avokado, ali nisam jos probala u slatkoj verziji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sam probala prvi put neki dan u slatkoj verziji, okej je :)

      Delete
  2. Hvala na lepom receptu. Stalno kupujem avokado i ne znam šta da radim s njim, osim da ga stavim u suši. Jela sam ga na sendviču, s dimljenim lososom i krem sirom, to je isto lepo. Ali mislim da je ovo prava stvar - vitaminska, low carb salata! Avokado je manje-više nešto najzdravije što čovek može da pojede.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala tebi na lijepom komentaru :) evo i moja mama u zadnje vrijeme konstantno kupuje avokado pa smišljam što ću s njim. Vidiš, izvrsna mi je ova tvoja ideja, s dimljenim lososom i krem sirom na sendviču, to si moram napraviti

      Delete
  3. Ma ne samo što je zdrav, nego ima i divnih zdravih, pamentnih masnoća u njemu. jeste kaloričan, ali pa šta. Nadam se da si bolje a i ovaj avokado je sigurno pomogao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se!
      jesam, bolje sam, hvala :)

      Delete
  4. Znam da je zdrav, al mi ga je zbilja teško jest, nisam se navikla. Al probat ću opet, ne predajem se :D

    ReplyDelete
  5. Sram me bilo, ali ja još nikada nisam probala avokado. Dosta je skup, ali jednom cu ga uzeti za probu. Ne mogu ni zamisliti kakav ima ukus... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ako možeš, probaj, možda ti se dopadne :) zaista je zdrav

      Delete
    2. ukus mu je dosta neutralan, zato ga je dobro obogatiti svačim, i kombinacije su raznolike. ja mu najčešće volim dodavati češnjak i ljutu papričicu

      Delete
  6. Jedem avokado ali najcesce u sushiju haha nemam neko iskustvo s njim, ali ova salata mi odlicno zvuci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ga pak nikad nisam probala u sušiju, ali svakako bi voljela1

      Delete
  7. Super je salatica, i probaću je prvom prilikom. S jajima i sirom, to je full obrok.

    Sećam se da sam avokado zavolela jer sam ga prvo probala u nekom odlično sklopljenom sendviču, a onda na nagovor drugarica probala klot sa limunom i malo soli, i složila veoma kiselu facu. Ipak se deklarišem kao ljubitelj avokada, ali nikako usamljenog i nezačinjenog. Sigurna sam da mu prija malo ljutine, i da taj čili kod tebe u salati nije slučajno prisutan :)

    Pozdrav, i predzdavljaj brzo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jes, ovo je baš ful obrok, meni ovo bude večera
      definitivno, ja mu non stop dodajem čili i češnjak :)
      hvala, Majo!

      Delete
    2. e super, baš mi je drago, Majo!

      Delete
  8. jao, mislim da je ovo prvi recept u kojem bi ja mogla podnijeti okus avokada, probati ću sigurno, sastojci svi po mom guštu, a tek na vrućoj bruschetti...!! :-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. u, na vrućim brusketama, da, super ideja!

      Delete
  9. U zadnje vreme se mi čini,da pojedem previše jaja...u salati. Ali i ova izgleda jako, jako ukusno :).

    ReplyDelete
  10. Nadam se da si ozdravila, a tome je sigurno pridonjela i ova salata, odlična je, zdrava ! Ja nisam pretjerano zavoljela avokado iako ga pojedem, ali vjerujem da bi mi se u ovako dobroj kombinaciji sigurno svidio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesam, još sam malo šmrkava ali eto ide na bolje :)

      Delete
  11. Da li bi mogla ovu salatu napraviti za posao? Mislis li da bi avokado oksidirao, iako ima limuna u receptu. Meni zadnji puta jest kad sam radila guacamole pa nije bas bio oku ugodan

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogli biste ali bi potamnio, da. jedino ako vam ne smeta izgled, jer se ionako pomiješa sa raznim sastojcima u receptu, tu su i sir i jaja. ali oksidirao bi i dobio smeđu boju, da

      Delete