Wednesday, November 13, 2013

Čokoladni tartufi s čilijem


Danas nešto slatko, i to s čilijem. Čili u slasticama? Itekako može :) Poznato je da se čili odlično slaže s čokoladom, a ovaj desert urpavo je prigodan za temperature koje su se dogodile u posljednjih nekoliko dana i one koje tek slijede.
Za ovakve kuglice uvijek koristim tamnu čokoladu s većim udjelom kakaa. Čili dozirajte po ukusu, ovi "tartufi" ne bi trebali biti ljuti, već imati tek laganu ljutkastu notu koja se osjeti naknadno. Vrlo su jednostavni za izradu:

  • 200 g tamne čokolade
  • 100 ml slatkog vrhnja 
  • 1/2 ili 1/4 žličice čilija u prahu
  • 3 žlice kakaa
1. Vrhnju dodajte čili i zagrijte do vrenja. Uklonite s vatre i umiješajte nasjeckanu čokoladu. Dobro izmješajte kako biste dobili glatku smjesu.
2. Ostavite u hladnjaku da se potpuno ohladi pa vadite žlilicom i rukama oblikujte kuglice. Ruke možete smočiti u hladnoj vodi - lakše ćete ih oblikovati. Uvaljajte u kakao i poslužite.

16 comments:

  1. Odlicno zvuci, Tamara. Probala sam cokoladu sa cilijem, ali nisam nista ovako domace pravljeno. Divno izgledaju.

    ReplyDelete
  2. Probala sam na sajmu čokolade u Italiji praline s čilijem i bile su odlične tako da bi mi se svidjeli i ovi tvoji tartufi

    ReplyDelete
  3. Iako drugačija znam da su chilli i čokolada savršena kombinacija. krasno izgledaju.

    ReplyDelete
  4. čokolada koja ima mali kik :) nadam se da ću se sjetit uskoro isprobat :)

    ReplyDelete
  5. Jako lepo! U Briselu sam cesto kupovala cokoladne bombone sa chiijem - meni se jako svidjaju, ali moram da priznam da ne dele svi moje misljenje. U svakom slucaju, ovi tvoji izgledaju sjajno!
    Prvi put se javljam na tvom blogu, iako te pratim nesto vise od pola godine. Svidjaju mi se tvoji recepti, a kako i ne bi - da nisam Sladoled bila bih Cup Cake!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej, hvala ti puno na javljanju i lijepim riječima, baš mi je drago :)
      i ja volim ovu kombinaciju, ali imam doma nekoliko njih koji nisu ludi za tim :)

      Delete
  6. Ovo volim ! :), kombinacija čokolade i čilija mi je super, i ovakve poslastice su jako na cijeni, odlična ideja i izvedba. Slike mi se posebno sviđaju !

    ReplyDelete
  7. Divota, mora biti dobro... uvek se setim filma Cokolada kad se prave ovakve poslastice.:)))

    ReplyDelete
  8. Želja mi je probati čili u čokoladi. Sigurno je ovo fino

    ReplyDelete
  9. Bitno je paziti da se ne pretjera s čilijem, a okus je svakako zanimljiv i super se slažu :)

    ReplyDelete
  10. Hello friends,
    Good news,This one place to shop for members provides value and convenience. JOIN TODAY to enjoy membership status.
    Please visit this site http://www.comprewards.com/
    & like this page https://www.facebook.com/comprewards
    Thank you.

    ReplyDelete