Monday, November 11, 2013

Muffini s bundevom i komadićima čokolade


Iako sam ove muffine radila za Halloween pa su prigodno ukrašeni, odlični su u bilo koje vrijeme. Još uvijek često koristim bundevu, ovaj put za nešto slatko.
Najčešće upotrebljavam putericu (muškatnu tikvu), ona ima prirodno sladak okus i odlična je za deserte. U njima se koristi u obliku pirea, što se vani često može kupiti gotovo, konzervirano. Kod nas nisam viđala gotov pire od bundeve i moram priznati da mi je drago zbog toga. Jeste li negdje možda naišli na taj proizvod? Zdravija varijanta je kućna izrada i stvarno zahtjeva minimalno vremena i truda. Bundevu ogulite, očistite od koštica, narežite na komade i skuhate. Ocijedite i izdrepate u pire. Sva mudrost. Za deserte mi se boljim pokazao pire kojeg napravim od kuhane bundeve, umjesto da ju pečem.

Muffini su valjda najjednostavniji kolač. Pošto sam koristila bundevu, upotrijebila sam i smeđi šećer, koji mi je "zakon" u ovakvim kombinacijama (kao i u kolaču od mrkve, naprimjer) i integralno brašno. Cimet je također neizostavan, a orasi su dobrodošli. Društvo su im pravili i komadići čokolade.

  • 200 g integralnog brašna
  • 1 žličica praška za pecivo
  • 1/2 žličice sode bikarbone
  • 1/2 žličice cimeta
  • 1/4 žličice đumbira
  • prstohvat soli
  • 150 g smeđeg šećera
  • 250 g pirea od bundeve (puterica)
  • 110 ml ulja
  • 150 ml mlijeka
  • 2 jaja
  • 70 g oraha, nasjeckanih
  • 100 g tamne čokolade, nasjeckane
Izvažite potrebnu količinu bundeve, ogulite ju, očistite od koštica, narežite na komade i skuhajte u kupićoj vodi. Dobro ocijedite i zdrepajte u pire.
Pomiješajte brašno, prašak za pecivo, sodu, sol, cimet i đumbir - izmješajte pjenjačom. U drugoj zdjeli pjenjačom umutite jaja, šećer, ulje, mlijeko i pire od bundeve. Sjedinite dvije smjese (pjenjačom, nemojte miksati) i na kraju dodajte čokoladu nasjeckanu na komadiće i nasjeckane orahe. 
Pećnicu ugrijte na 180 C.
Izlijte u kalup za muffine u kojeg ste stavili papirnate košarice i pecite 20-ak min.





8 comments:

  1. Kod tebe je prava jesenja inspiracija, bas su simpa ti mafini sa halloween dekoracijom.:)))

    ReplyDelete
  2. Odlični su! Čokolada i bundeva, mljac

    ReplyDelete
  3. I ja sam nedavno probala mafine od bundeve, jako fini i sočni.
    Nas dve smo skroz u istom fazonu ove jeseni:):):)
    Baš ću isprobati po tvom receptu kad budem pravila sledeći put. Sviđa mi se što ide integralno brašno!

    ReplyDelete
  4. Krasni su ovi muffini, i ja volim bundevu u slasticama !

    ReplyDelete