Slatko s Dolcelom: Kakao kuglofići


Danas vam donosim nešto šarmantno slatko s Dolcelom, ovaj put i minijaturno: kuglofi u mini varijanti. Nedavno sam kupila malene kalupe za kuglof kojima sam oduševljena i morali su što prije biti isprobani.
Zapravo, kolače koje radite u kalupima za muffine jednako tako možete napraviti u ovom simpatičnom obliku. Ja sam se odlučila na sočan i bogat bisvit za kuglof napravljen s kakaom, kipućom vodom (takvi su mi biskviti posebno ukusni) i obogaćen maslacom i kiselim vrhnjem te još nekoliko finih aroma. Koristila sam Dolcela prašak za pecivo , vanilin šećer i rum šećer , jako mi se sviđa ova aroma. Kuglof često viđamo na Uskršnjim stolovima, zašto goste ne biste ponudili ovakvim individualnim kolačićima? Osim šećerom u prahu, možete ih preliti čokoladnom glazurom.




  • 113 g maslaca
  • 120 ml vode
  • 1 jaje
  • prstohvat soli
  • 60 ml kiselog vrhnja
  • 1 Dolcela vanilin šećer
  • 1 Dolcela rum šećer
  • 1/2 žličice Dolcela praška za pecivo
  • 120 g glatkog brašna
  • 20 g kakaa u prahu
  • 150 g šećera
Maslac prokuhajte skupa s vodom, solju i kakaom. Pjenjačom izmješajte brašno, prašak za pecivo pa dodajte šećer, vanilin šećer i rum šećer. Dodajte prethodnu smjesu koju ste prokuhali pa jaje i na kraju kiselo vrhnje. Izmješajte pjenjačom i pecite na 180 C.




4 komentari:

  1. preslatki su :) i ja sam ugrabila kalupice i jedva cekam da ih isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  2. predivni su... vidjela sam na fejsu objave o tim kalupićima ali dok sam se ja uspjela dogegati do lidla više nije bilo :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš si slatki Tami! :) Veliki pozdrav ti šaljem!!! :)

    OdgovoriIzbriši