Pekmez od jabuka u Philips Multicookeru


Već neko vrijeme koristim ovaj Philipsov multifunkcionalni uređaj i neki dan sam napokon odlučila probati napraviti pekmez u njemu. Rezultat je odličan!
Multicooker je zaista odlična naprava za izradu pekmeza. Zapravo, on je pekmez napravio sam, ja nisam napravila skoro ništa od trenutka kad sam ogulila i naribala jabuke :) Koristila sam jabuke jer sam imala punu zdjelu istih koje su stajale već neko vrijeme na stolu i čekale da ih netko iskoristi za kolače. Ili ovako nešto. Isto možete napraviti s bilo koijm drugim sezonskim voćem.


Priprema pekmeza u multicookeru je za svakog. Štedi vrijeme i jako je jednostavna. Jabuke sam naribala u multicookerovu posudu i pokapala limunovim sokom te pomiješala sa šećerom. Pustila sam ih da malo odstoje, puste sok. Nakon toga poklopila, uključila program i otišla raditi nešto sasvim deseto. Kad je uređaj obavio svoje, zazvonio je, ja sam ga otklopila i dobila pekmez, kojeg sam samo prebacila u sterilizirane teglice. To je čitava mudrost. Ovaj multicooker me nastavlja oduševljavati.


  • 1 kg jabuka
  • 250 g šećera
  • sok pola limuna
Jabuke operite, ogulite, naribajte u posudu multicookera. Pokapajte limunovim sokom i pomiješajte sa šećerom. Ostavite da odstoji sat vremena.
Zatim poklopite multicooker. Odaberite opciju JAM. Pritisnite START. Kad je pekmez gotov, multicooker će zazvoniti. Vrući pekmez smjestite u vruće teglice koje ste prethodno sterilizirali. Okrenite ih naopačke na 10 min. kako biste ih hermetički zatvorili, zatim vratite u normalan položaj.
Napomena: Tijekom kuhanja, možete koji put otklopiti i promiješati/usitniti mekane jabuke kuhačom, iako ovo nije potrebno.

3 komentari:

  1. Very delicious. I would enjoy this. Blessings, Catherine

    OdgovoriIzbriši
  2. Pekmez super izgleda, sigurno je i mirisna i ukusna, obzirom da su jabuke u pitanju ja bih dodala još mrvicu cimeta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh, definitivno dobra ideja :) iskreno, nemam pojma zašto ga ja nisam stavila...zaboravila :)

      Izbriši