Teksture


Zemlja-list, grubo-nježno. Krenula je sezona vrtne terapije.
U posljednje sam vrijeme (čak i silom prilike jer su me neke zdravstvene okolnosti natjerale na to) svjesna više no ikada kolika je sreća imati pred sobom na tanjuru nešto čiji si put od sjemena do stola sam promatrao, pratio i što si sam uzgojio. Svaka čast domaćem na placu, ali stopostotno povjerenje od mene dobiva samo ono što imamo u vrtu. Sada treću godinu zaredom taj vrt je mamin ponos, zemlja koja nije obrađivana jaaaako dugo kao da je jedva dočekala da se u nju nešto posadi, da ona nešto proizvede. Sve su to lijepo mama i tata uredili, ogradili, a prema sjemenju se odnosimo s velikom ljubavlju i strpljenjem. S još većom prema prvim travkama koje niknu.


Ove godine sam se konačno i ja više zainteresirala i uključila u čitav proces. Ne mogu dopustiti imati tako nešto pod nosom, a da ni ne dirnem :) Da ostanem nezainteresirana.
Ne može mi prekrasna rukola iz supermarketa (pa ni ona s tržnice) parirati našoj tananih listića i rupica od bube kojoj su jako fini njezini listovi. Ja te rupice i ne vidim, vidim samo prekrasnu rukolu neusporedivog mirisa i intenzivnog okusa. Nema kemije, trenutno špricamo koprivom. Idealnih uvijeta nema, ono što dobiješ iskoristiš i itekako se isplati.




Nabavila sam i nešto začinskog bilja za teglice na balkonu, ali planiram ih presaditi na veći prostor na kojemu su se razrasli menta, matičnjak, kadulja, kamilica.





Od zemlje do tanjura, jedan je to jako lijep i zanimljiv proces u kojemu u posljednje vrijeme istinski guštam.





7 komentari:

  1. Vrt stvarno pruža mnoštvo tekstura, boja i okusa i najbolja je terapija za sva (ne)raspoloženja

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful pictures of your garden. It will be so enjoyable to have the fresh greens. Blessings, Catherine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you for your comment, Catherine! I'm glad you like our garden :)
      Blessings, Tamara

      Izbriši
  3. I ja uzivam u basti i odmaram se u njoj. Zadovoljstvo je gledati biljke kako rastu. Divna basta!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, to zna samo onaj ko obrađuje vrt! Kod nas isto sve ekološki jer mama zbog bolesti ne može drugačije. Uživamo u sezonskom povrću

    OdgovoriIzbriši
  5. jao, stvarno moras jedan dan k meni doma doci.. da vidis kod nas vrt.. :) da toga i u zagrebu ima.. :D bas napokon uzivam u njemu punim plucima..

    OdgovoriIzbriši